رییس واحد رودهن گفت:این اجلاس یک بحث بسیار مهم برای تعیین نقشه راه در مسیر توسعه دانشگاه آزاد در داخل و خارج از کشور است که جمع خرد ورز حاضر در آن می‌توانند به کمک هم به نتایج اثر بخش و قابل قبولی در حیطه انباشت و به کارگیری دانش و تجربه برسند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علی‌رضا ایرانبخش ضمن اشاره به الزامات و اقتضائاتی که دانشگاه آزاد در مسیر توسعه و کیفیت سازی هرچه بیشتر دارد، ریاست دکتر میرزاده در دانشگاه آزاد را تغییری مثبت ارزیابی کرد و افزود: مجموعه مدیران دانشگاه، با در نظر داشتن این مسیر رو به پیشرفت، دست به تغییرات و جابه‌جایی‌های درست و مناسب می‌زنند. 

ایرانبخش ضمن اشاره به حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی در اجلاس شصت و هشتم، از او به عنوان مبدع و هسته اولیه تشکیل دهنده دانشگاه آزاد اسلامی طی ۳۲ سال عمر این دانشگاه یاد کرد و اظهار داشت که ایشان همیشه و در تمام این سال‌ها وظیفه حمایت، هدایت و ترسیم و ارائه نقشه راه را به خوبی انجام داده‌اند. 

او در انت‌ها حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی و دیگر مدیران ارشد دانشگاه از جمله دکتر جاسبی را عاملی دانست که می‌تواند کمک کند تا مجموعه تجربیات و دانش تخصصی موجود، به بهترین شکل هدایت شود تا در ‌‌نهایت به تعالی و تکامل حداکثری دانشگاهی که محصول انقلاب اسلامی است بیانجامد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار