معاون پژوهشی دفتر همکاری های علمی و بین المللی "دانشگاه صنعتی امیرکبیر" از حضور این دانشگاه در کنفرانسی در عراق خبر داد و گفت: در این کنفرانس که با حضور 17 دانشگاه منطقه برگزار شد، اقدام به معرفی این دانشگاه برای امضای تفاهم نامه همکاری کردیم.

به گزارش گروه  دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر: دکتر امیر گلرو، با اشاره به حضور تیمی از دفتر همکاری های علمی و بین المللی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر در کنفرانس دانشگاه‌ها در کشور عراق افزود: در این کنفرانس نمایندگانی از کشورهای حوزه خلیج فارس و سایر کشورهای خاورمیانه حضور داشتند.
 



معاون پژوهشی دفتر همکاری های علمی  و بین المللی  دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، ادامه داد: در این کنفرانس نمایندگانی از 17 دانشگاه چون مالزی، اردون، عمان، لبنان، ترکیه، قبرس، عراق و کردستان و از ایران دانشگاه صنعتی امیرکبیر حضور داشتند.
 
وی معرفی این دانشگاه به نمایندگان کشورهای حاضر در این کنفرانس را از اهداف حضور این دانشگاه در این کنفرانس ذکر کرد و یادآور شد: در این کنفرانس بروشورهایی برای معرفی این دانشگاه عرضه شد تا زمینه سازی برای امضای تفاهم نامه‌های همکاری با سایر دانشگاه‌ها شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، کنفرانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار