معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 2 از شروع طرح استقبال از بهار 93 حوزه ترافیک به منظور تسهیل در رفت و آمد و نوسازی و مرمت مسیر‌های عبوری شهروندان در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  حوزه ترافیک شهرداری منطقه 2 نیز همچون سایر معاونت‌ها و بخش‌های دیگر با برنامه ها و طرح های تعمیری، نوسازی و تجهیز المان‌های ترافیکی، تامین روشنایی ، تدابیر خاص ترافیکی به استقبال بهار می‌رود.
 
وی افزود: ایستگاه‌های اتوبوس به عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌های شهری است که با تامین روشنایی آنها با لامپ‌های کم مصرف ال‌ ای دی و یا سیستم سولار و تعویض شیشه‌های شکسته و باز سازی  و نوسازی تمامی سرپناه‌ها، طرح استقبال از بهار حوزه ترافیکی کلید خورد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: نظافت و نوسازی 8 ایستگاه خط بی آ‌رتی بزرگراه چمران  تا همراه با سایر ایستگاه‌ ها تا 15 اسفند ماه به اتمام می‌رسد همچنین تمام گاردیل‌ها و المان‌های بزرگراهی‌ منطقه نوسازی می شود.
 
رنجبر در خصوص نوسازی  کلید المان‌های ترافیکی اظهار داشت: 5 پایانه تاکسیرانی منطقه دو تا پایان سال با روشنایی کامل در شب، شست و شوی کامل، تجهیز و نوسازی آماده استقبال از بهار می شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین به منظور تامین امنیت عابران پیاده ، 2 پل عابر پیاده تازه احداث منطقه بزرگراه  جلال آل احمد زیر پل یادگار امام و بزرگراه نیایش نرسیده به پل اشرفی اصفهانی، نرده کشیده تا از ورود عابران به مسیر  بزرگراه جلوگیری به عمل آید.
انتهای پیام

برچسب ها: المان ، مسیر ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار