دبیرکل جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: رجزخوانی‌های بی‌محتوای آمریکایی‌ها نشان می‌دهد ترس عمیقی از انقلاب اسلامی به دل دارند که همین ترس مرگ خاموش آمریکا را رقم خواهد زد.

محمدابراهیم بهرامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با بیان اینکه بیانیه اخیر آمریکا در خصوص رفع حصر سران فتنه قابل پیش‌بینی بود، افزود: نفوذ اعتقادی انقلاب اسلامی ایران در آسیای غربی و قلب اروپا و فراگیر شدن بیداری اسلامی منافع استکباری آمریکا در سراسر دنیا را به خطر انداخته است و دولتمردان صهیونیزم اداره کننده ایالات متحده برای حفظ منافع خود راهی جز مقابله با اسلام ناب که مرکزیت آن ایران است، ندارند و حتی تهدیدهای مکرر نظامی نیز در همین راستا تعریف می‌شود.

بهرامی ادامه داد: رجزخوانی‌های بی‌محتوای آمریکایی‌ها نشان می‌دهد ترس عمیقی از انقلاب اسلامی به دل دارند که همین ترس مرگ خاموش آمریکا را رقم خواهد زد.

بهرامی همچنین خاطرنشان کرد: تحلیل‌های علمی و سیاسی سردمداران صهیونیزم نشان می‌دهد که جهان از افراطی‌گری‌های آمریکایی خسته شده است و اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند نظام سیاسی آمریکا مسیری جز فروپاشی در پی نخواهد داشت.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: البته بیانیه اخیر آمریکا در خصوص رفع حصر سران فتنه مضحک و خنده‌دار است، چرا که براساس گزارش رسمی سازمان ملل متحد بیشترین زندانی‌های سیاسی و بیشترین زندان‌هایی که بی‌گناهی آنان بعد از سال‌ها شکنجه به اثبات می‌رسد، متعلق به نظام سیاسی آمریکاست، لذا پیشنهاد می‌شود دولتمردان آمریکایی گزارشی از برخورد ضد بشری خود با جنبش 99درصدی وال استریت به مردم ارائه کنند تا دخالت در امور داخلی مردم ایران.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار