عضو جبهه پایداری گفت: خشم آمریکایی‌ها از حضور مردم در جشن انقلاب اسلامی موجب شد که به صدور بیانیه‌های بی‌خاصیت و بی‌محتوا به منظور علم کردن خود برای باری دیگر دست بزنند.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به انتشار بیانیه وزارت خارجه آمریکا مبنی بر آزادی سران فتنه، اظهار داشت: مسئولان و مقامات اجرایی آمریکا از اتفاقی که در روز ۲۲ بهمن در ایران رخ داد، به شدت ناراحت و غمگین‌ هستند.  
 
وی افزود: آمریکایی‌ها با سرمایه‌گذاری وسیع و  بسیج رسانه‌ها و عوامل داخلی و خارجی جهت ایجاد یأس و ممانعت برای حضور مردم در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بن‌بست خورد و مردم با حضوری منسجم و یکپارچه جشن انقلاب را در سراسر کشور برگزار کردند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی به شعارهای مردم انقلابی ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره و خاطرنشان کرد: سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا» و «مشت گره کرده ما، گزینه روی میز» و... آمادگی خود را برای نبردی بزرگ با استکبار نشان دادند.  
 
عضو جبهه پایداری بیان داشت: خشم آمریکایی‌ها از حضور مردم در جشن انقلاب اسلامی موجب شد که به صدور بیانیه‌های بی‌خاصیت و محتوا به منظور علم کردن خود در جهان برای باری دیگر دست بزنند.  
 
وی اضافه کرد: انتشار چنین بیانیه‌هایی نمونه بارزی از دخالت‌های آن‌ها در امور داخلی کشورمان است.  
 
سلیمانی به واکنش وزارت خارجه کشورمان نسبت به این اقدام اشاره و خاطرنشان کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران باید علاوه بر محکوم کردن این اقدام مداخله‌جویانه، از آن به عنوان سندی مبنی بر تداوم دخالت‌های آمریکایی‌ها در امور داخلی کشورمان در سازمان ملل پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار