ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز گذشته آغاز شده و اين نمایشگاه عرصه حضور جدی تر غولهای نفتی را در کشور فراهم مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، نقشه جانمایی سالن ها و غرفه های نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از روز چهارشنبه (٢٣ بهمن ماه) بر روی سایت نمایشگاه به نشانی  www.Iran oil show.Org قابل رویت است.
 
بر اساس این گزارش، متقاضیانی که تا پیش از این اقدام به پیش ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده اند، می توانند از روز گذشته  (٢٦بهمن ماه) با مراجعه به سایت نمایشگاه، نسبت به انتخاب محل مورد نظر خود و  ثبت نام قطعی اقدام کنند. 

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که هرساله در پایان فروردین ماه برگزار می شد، مشکلاتی را برای شرکت کنندگان ایجاد می کرد و از این رو به منظور رفاه حال شرکت کنندگان و ساماندهی مناسب حضور آنها، با تدابیر اتخاذ شده از سوی وزارت نفت و همکاری مرکز توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های  بین المللی تهران،  نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ١٦ تا ١٩ اردیبهشت ماه ١٣٩٣ برگزار می شود.
 
باتوجه به نتایج گفتگوهای ایران و ٦ قدرت جهانی که به گشایشی در عرصه تحریمهای نفتی ایران انجامید، پیش بینی می شود نمایشگاه نوزدهم عرصه حضور جدی تر غولهای نفتی در این نمایشگاه باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رویا عروج
۱۰:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
با درود خدمت شما دست اندرکاران نمایشگاه بین المللی
در راستای اجرای این نمایشگاه من تقاضا داشته ام که بدانم این نمایشگاه در ماه فروردین ثبت نام دارد یا نه چون هیچ پاسخی در این زمینه دریافت ننموده ام مننظر پاسخ شما می باشم با سپاس فراوان
بدرود
آخرین اخبار