ولیعهد عربستان گفت سفرش به پاکستان در چارچوب روابط تاریخی و قوی دو کشور قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان که به پاکستان سفر کرده است در دیدار با ممنون حسین، رئیس جمهور این کشور با ابلاغ سلام ملک عبدالله بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان به وی گفت: سفر من به پاکستان در چارچوب روابط تاریخی و قوی ریاض و اسلام آباد قرار دارد و نشان دهنده تمایل دو کشور برای تقویت و توسعه همه جانبه روابط است به گونه ای که منافع مشترک را تامین و آرمان های دو ملت را محقق کند. همچنین رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی بین دو کشور در زمینه مسائل مورد توجه در زمینه های منطقه ای و بین المللی صورت گیرد به گونه ای نقش این دو کشور را در حفظ امنیت و صلح و حمایت از توسعه در سطح منطقه و بین الملل، تقویت کند و در راستای خدمت به مسائل و منافع اسلامی و تقویت نقش سازمان همکاری اسلامی باشد. 

ممنون حسین، رئیس جمهور پاکستان نیز در دیدار با ولیعهد عربستان، از اقدامات پادشاه این کشور برای توسعه حرمین شریفین در مکه و مدینه تمجید کرد. 

محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، رئیس دفتر و مشاور ویژه ولیعهد عربستان، عبد العزیز بن محیی الدین خوجه، وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی، محمد بن سلیمان الجاسر، وزیر اقتصاد و برنامه ریزی، توفیق بن فوزان الربیعه، وزیر تجارت و صنعت، در سفر ولیعهد عربستان به پاکستان، او را همراهی کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار