نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی از تامین بودجه طرح احداث باند دوم بزرگراه کرمانشاه - حمیل - ایلام - مهران از منابع ملی خبرداد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ عمران علی محمدی با اعلام این خبر گفت: طرح احداث بزرگراه حمیل به ایلام و مهران با پیگیری های به عمل آمده برای تصویب در کمیسون ماده 215 به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری ارسال شده و منتظر طرح در کمیسون است.
وی افزود: معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری نیز در جریان این طرح قرار گرفته و شرایط لازم برای تصویب نهایی این مهم فراهم است.
عضو کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینجانب بارها این موضوع را پیگیری کرده ام که با تصویب نهایی در کمیسون ماده 215 بودجه احداث باند دوم این مسیر ملی می شود.
علی محمدی تاکید کرد: اعتباراتی در بودجه سال 93 نیز برای این موضوع دیده شده ولی در صورت پیوست ماده 215 برای باند دوم راه حمیل به مهران شرایط لازم برای شتاب بخشی در روند اجرایی آن فراهم می شود.
وی یادآور شد: مسیر حمیل به مهران به عنوان بزرگراه کربلا می تواند نقش بسیار مهمی در تردد زائران به عراق و توسعه استان داشته باشد.
نماینده استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توسعه ایلام در گرو توسعه راهها بوده و راهها به عنوان مهم ترین زیر ساخت پیشرفت استان در دستور کار قرار دارد.
علی محمدی بیان کرد: تنها راه این موضوع جذب اعتبارات ملی و تصویب طرح های زیر بنایی در کمیسون ماده 215است.
 
 
 
 انتهای پیام/
 
برچسب ها: بودجه ، احداث ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.