مدیرکل فرودگاههای استان کرمان از کاهش ایستایی در ورودی پایانه داخلی فرودگاه بین المللی با افزایش تعداد سامانه های کنترلی و حفاظتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان کرمان ، محمد نخعی گفت: با افزایش و تراکم پروازی موجود و نیز احتمال افزایش پروازی در پایان سال ، طرح استقرار یک سامانه حفاظتی کنترلی در مدخل ورودی سالن برای رفاه حال مسافران انجام و عملیاتی شد.

وی افزود: مسئولان با توجه به بعضی محدودیت ها در تلاشند تا ایستایی مسافران را به حداقل برسانند که این امر با تعامل و همکاری خود مردم حاصل می شود.

نخعی با اشاره به اینکه حضور پلیس فرودگاه مرکز استان برای پوشش پرواز ها افزایش یافته است، خاطرنشان کرد : در کنار استفاده و بکارگیری از سامانه حفاظتی و کنترلی بایستی نیروی مجرب ، حرفه ای و هوشیار به صورت موازی همکاری کنند که این امر در عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس مشهود است.

وی یگان سپاه حفاظت هواپیمایی و پلیس فرودگاههای استان را دو نیروی نظامی و انتظامی همکار و تحقق بخش امنیت و سلامت پروازی دانست و از تلاش های تخصصی ویژه و خطیر آنها در عرصه حساس هوانوردی و فرودگاهی تقدیر کرد./ش ک


برچسب ها: کاهش ، فرودگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.