فرمانده هنگ مرزبانی شهرستان ثلاث باباجانی گفت: محموله هزار و 300 بطری مشروبات الکلی در مرز شهرستان ثلاث باباجانی کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزبانی شهرستان ثلاث باباجانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: نیروها و پرسنل این هنگ مرزی به صورت شبانه روز تردد در مرزها را رصد می کنند که این امر باعث کاهش بسیار محسوسی در امر ورود کالاهای غیرمجاز و قاچاق به این شهرستان شده است.
 
سرهنگ فرامرز بابایی گفت: در سال جاری با ارتقا سطح نظارت بر مرزها و نیز استفاده از برنامه ریزی های کارشناسانه، بارها محوله های قاچاق توسط این هنگ مرزبانی شناسی و کشف شده است.
 
فرمانده هنگ مرزبانی شهرستان ثلاث باباجانی تاکید کرد: به تازگی هم نیروهای این هنگ مرزی موفق به کشف یک محوله بزرگ مشروبات الکلی که قصد ورود به این شهرستان داشته است، را شده اند.
 
بابایی افزود: براساس گزارشهای رسیده به ما، تعدادی از قاچاقچیان قصد وارد کردن بیش از هزار و 300 بطری مشروب الکلی از طریق مرزهای مشترک عراق و شهرستان ثلاث باباجانی را داشته اند که با هوشیاری نیروهای این هنگ مرزی، در عملی کردن نیت خود ناکام مانده اند.
 
وی با اشاره به اینکه این محموله در نقطه صفر مرزی به دام نیروهای هنگ مرزبانی افتاده است، بیان داشت: در این عملیات قاچاقچیان بعد از گرفتار شدن در کمین نیروهای مرزبانی با استفاده از تاریکی شب محموله خود را رها کرده و به مرزهای کشور عراق گریختند.
 
به گفته این مقام انتظامی، قاچاقچیان قصد داشته اند که بعد از ورود به مرز این محوله را به شهر کلانشهر کرمانشاه منتقل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار