"محمد الشعار" در مراسم فارغ التحصیلی شماری از افسران نیروهای امنیت داخلی تأکید کرد هیچ قدرتی در جهان نمی تواند به سوری‌ها آنچه را نمی خواهند تحمیل کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،‌،"محمد الشعار"  وزير کشور سوريه تأکيد کرد هيچ قدرتي در جهان نمي تواند به سوري‌ها آنچه را نمي خواهند تحميل کند.

 محمد الشعار در مراسم فارغ  التحصیلی شماری از افسران نیروهای امنیت داخلی گفت این جنگ تروریستی جهانی بی سابقه که نیروهای شرور جهانی با مشارکت برخی کشورهای عربی و منطقه‌ای به راه انداخته اند برای خدمت به صهیونیسم و رژیم شهرک نشین و توسعه طلب آن و برای ضربه زدن به سوریه و وادار کردن این کشور است تا دست از حمایت از مبارزان در جولان و لبنان و فلسطین بردارد.

شعار تصریح کرد پایداری ملت و دولت سوریه در طول 3 سال عمر این جنگ خبیث باعث شد امید دشمنان به یأس تبدیل شود و طرح‌های آنان را ناکام گذاشت و آنها از معادله خود حمله خارجی را برای کمک به تروریست‌های تکفیری قاتل و جنایتکار و مزدوران حذف کردند.

وی گفت: سوریه با سلاح حق و عزم و اراده و امید به توقف خشونت و جلوگیری از ریخته شدن خون سوری‌ها به ژنو دو رفت.

وزیر کشور سوریه تصریح کرد :دمشق می داند در ژنو با کشورهای حامی تروریسم روبروست و هیئت ائتلاف موسوم به ائتلاف مخالفان نیز نماینده این کشورهاست. این هیئت نیز گفته‌های این کشورها را تکرار می کند. کشورهای حامی این هیئت نیز به دنبال شکست ژنو 2 هستند تا سوریه را مسئول این شکست معرفی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار