ستاد مدیریت بحران منطقه 19 خبرداد: گروه‌های دوام محلات منطقه 19 به منظور انسجام و آماده‌سازی داوطلبان واکنش اضطراری در امامزاده صالح(ع) پایدارسازی می‌شوند.

محمدباقر علیزاده جانشین شهردار در این ستاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری اردوی پایدارسازی گروه‌های دوام محلات منطقه 19 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد؛ این طرح به منظور آماده‌سازی و انسجام گروه‌های دوام در هنگام وقوع بحران و بروز حوادث، بالایا و سوانح طبیعی در دست اجرا است. 

وی ادامه داد: در این طرح گروه‌های دوام محلات منطقه 19 با حضور کارشناسان آموزش و اجرایی ستاد مدیریت بحران به صورت تئوری و عملی پایدارسازی خواهند شد. 

علیزاده با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری اردوی آموزشی و تفریحی پایدارسازی گروه‌های دوام محلات منطقه 19 در امامزاده صالح(ع)، آموزش تئوری و عملی مدیریت بحران، امداد و نجات، چادرزنی، کار با تجهیزات امداد و نجات، حمل مصدوم و اطفای حریق از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطر نشان کرد: برگزاری سمینارهای آموزشی همگانی مدیریت بحران در محلات منطقه 18 برگزاری مانور فرضی زلزله، تخلیه اضطراری و پناهگیری صحیح و اطفای حریق در مدارس و سراهای محلات منطقه 19، برگزاری دوره‌‌های آموزشی کمک‌های اولیه، اطفای حریق، دید بحران، مدیریت بحران و... از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.  
انتهای پیام/  
 

برچسب ها: حریق ، بحران ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار