مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: چهار بازی تا پایان لیگ باقی مانده و این چهار بازی حکم فینال را برای فولاد دارد و بازی با نفت یکی از تاثیرگذارترین بازی‌ها است.

نعیم سعدواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی حساس نفت – فولاد اظهار داشت: شرایط تیم فولاد بسیار خوب است تمام بازیکنان دراختیار تیم هستند تمرینات را به نحوی دنبال می‌کنیم تا بتوانیم شکست بازی رفت را جبران کنیم.

مربی فولاد خوزستان در ادامه بیان کرد: چهار بازی و یا به تابیری چهار فینال تا کسب مقام قهرمانی پیش رو داریم یکی از این چهار فینال بازی با نفت است و تا اندازه زیادی تاثیر بسزایی دارد.

سعداوی در مورد تیم فوتبال نفت تهران گفت: نفت تهران تیم قوی و مهره‌ها توانمندی در اختیار دارد و تیم فولاد هم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بتواند امتیاز کامل این بازی را کسب کند.

سعداوی در مورد راه باقی مانده تا کسب قهرمانی لیگ 27 بیان کرد: سرنوشت و اتفاقی که قرار است رقم بخورد تا کسب قهرمانی در دست خود فولاد است اگر تمام بازی‌ها رابا برد پشت سر بگذاریم با آبراژگل در رده دوم باقی خواهیم ماند و با کسب بهترین امتیاز مقابل استقلال متوانیم قهرمانی را کسب کنیم البته ابتدا به شرایط تیمی خود توجه داریم وبعد از ان نیم نگاهی به بازی رقیبان خود خواهیم داشت.

در پایان سعداوی در مورد گرفتن یار کمکی چنین اظهار داشت: تا به حال به گرفتن یار کمکی فکری نکرده‌ایم، شرایط به گونه‌ای است که پرداختن به این موضوع به زمان احتیاج دارد اگر زمانی احساس کنیم به یار کمکی احتیاج داریم آن زمان تصمیم خواهیم گرفت در حال حاضر بازیکنان تیم فولاد خوزستان می‌توانند هم در لیگ وهم در جام باشگاه‌های آسیا بازی کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سعداوی ، فولاد ، خوزستان ، لیگ ، فینال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار