رقابتهای چوگان جام فجر انقلاب اسلامی که از پنجشنبه ۲۴ بهمن جریان داشت، با برتری تیم نزاجا به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، برپایه همین گزارش به مناسبت سی و پنجمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،  یک دوره رقابت های چوگان با نام جام فجر در محل زمین مانژ چوگان  باشگاه چوگان قصر فیروزه ( شهداء) تهران و به میزبانی این باشگاه  برگزار شد و تیمهای نزاجا ب – زاگرس البرز و ارس تهران به ترتیب به مقامهای اول تا سوم این بازی ها دست یافتند.

این بازی ها در سقف هندیکاپ  ۳- تا صفر برگزار شد و امیر رضا بهبدی بهترین بازیکن میدان  شناخته شد. داوری این بازیها را مهدی پور سعادتی و بهرام جهانبانی به عهده داشتند.

از نکات قابل توجه این بازی ها می توان به حضور مسئولان کشوری و لشکری  اشاره نمود.
 در پایان ضمن اهداء جوایز به بازیکنان و جام قهرمانی به تیم نزاجا  از بانوان چوگان باز و فعال چوگان  خانم ها  گلنار وکیل گیلانی – بهاره خلیق – هاله امیر ابراهیمی – حدیثه سلطانی – بدریه وزیری – مریم ترابی  و عطیه آب خضر با اهداء جوایزی  قدردانی شد.
 
مسئول برگزاری این رقابت ها  هیئت چوگان استان تهران به ریاست محمد رضا شاپوری بود.
 
شایان ذکر است در این رقابت ها  پنج تیم خلیج فارس / ارس / زاگرس و دو تیم از نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران(نزاجا الف و نزاجا ب ) شرکت داشتند.

یادآوری می شود: دور مقدماتی این بازیها  عصر  روز ۲۴ بهمن (پنجشنبه) ساعت ۱۳   شروع وروز جمعه  ۲۵ بهمن ساعت ۱۰ صبح   با برگزاری دیدارهای رده بندی و سپس فینال برگزار شد.

نتایج بازی ها:

رده بندی:  نزاجا الف و ارس که تیم ارس ۸  بر ۶ برنده و به مقام سومی این رقابت ها دست یافت

فینال: نزاجا ب  و زاگرس که نزاجا ب ۷ بر ۵ برنده و به مقام اول این رقابت ها دست یافت و زاگرس دوم شد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: نزاجا ، جام فجر ، چوگان ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار