در حالی که در آستانه ورود به ماه پایانی سال مسئولان باید توجه ویژه‌ای به بحث اقامتگاه‌های گردشگری مانند هتل‌ها داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مسئولان گردشگری کشور با وجود آنکه بارها اعلام کردند که پیگیر موضوع کیفیت هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی در تمام ایام سال هستند اما متأسفانه همچنان ما شاهد وجود هتل‌ها و مراکز اقامتی بی‌کیفیت هستیم.

براساس گزارش ها و تماس هايي كه برخي از مسافران به دفتر اقتصادي باشگاه خبرنگاران داشته اند ، حاكي از آن بوده كه برخي از  هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره بی‌کیفیت در منطقه‌ای آزادی مانند کیش باعث شده که این روزها صدای برخی از مسافران به شدت در آيد.

یکی از مسافران طی تماس تلفنی اعلام کرده است که در یکی از هتل‌های منطقه آزاد کیش علی‌رغم آنکه قید شده بود این هتل چهار ستاره است اما به هیچ عنوان نه قیمت اتاق در آن قید شده بود و نه نرخ خدمات را در اختیار مسافران قرار دادند.

این مسافر یادآور شد: چرا باید این موضوع در هتل‌های منطقه‌ای آزادی مانند کیش بدین صورت باشد به ‌گونه‌ای که حق هرگونه اعتراضی از سوی مسافران سلب می‌شود.

آیا بهتر نیست مسئولان به طور جدی پیگیر حقوق مسافران باشند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: کیفیت ، گردشگری ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار