به لطف خدا و توجه مدیریت و حمایت دکتر رحیمی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی امیر کبیر و فعالیت های دانشجویان از 3 سال گذشته تا به حال فضای دانشگاه فضای متنوع و نشاط انگیز شده است.

مالک نادری مدیر کل اداره‌ی انجمن‌های علمی و المپیادها در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اداره‌ی کل انجمن های علمی و امور امیپیاد‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر با هداف نظارت و سازماندهی فعالیت های علمی در قالب تشکلات دانشجویی با نام انجمن‌های علمی دانشجویی در سطح دانشگاه فعالیت می‌کند.

نادری افزود: انجمن های علمی دانشجویی تنها تشکل دانشجویی در سطح دانشگاه است که توسط اداره کل مدیریت می‌شود. زیر شاخه‌ی اصلی این اداره شامل: اداره‌ی آموزش و فوق برنامه‌ی کانون ایده پردازی، نو آوری و فناوری، مرکز المپیاد‌های علمی دانشجویی و واحد امور رباتیک می‍‌‌‌باشد.

وی اذعان داشت: به لطف خدا و توجه مدیریت و حمایت دکتر رحیمی معاونت فرهنگی امیرکبیر و فعالیت های دانشجویان از 3 سال گذشته تا کنون فضای دانشگاه فضایی متنوع و نشاط انگیز شده است.امسال برای اولین بار 7 نفر رتبه ی زیر 5 را در المپیاد کشوری کسب کرد‌ه‌اند.

امروزه بیش از 20 اثر تبدیل به محصول شده و در آزمایشگاه، مسابقات و دانشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر کل اداره انجمن های علمی و المپیاد‌ها در ادامه گفت: یکی از اهداف اداره کل انجمن های علمی این است که ایده‌ها و فکر‌های خلاقی که قابلیت باالفعل شدن را دارند، به یک محصول دانش بنیان تبدیل کند و در ویترین نگاه صنعت گران قرار گیرد. تا جایی که این اداره برای هر کدام از این ایده ها مبلغی تا سقف 5 میلیون تومان اهدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار