17 نوع مسابقه مختلف قرآنی و فرهنگی در ایام برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت‌الاسلام محمدعلی رنجبر مسئول کمیته فرهنگی سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: همزمان با برگزاری سی وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، 17نوع مسابقه مختلف با محوریت قرآنی برای عموم مردم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: از جمله این مسابقات که برای گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طراحی شده است می‌توان به مسابقات پیامکی، تلفنی، مقارعه، غزل‌خوانی، حافظ با قرآن، خطاطی، قصه‌خوانی و قصه‌گویی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رنجبر تصریح کرد: مسابقه پیامکی و تلفنی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت سراسری برگزار می‌شود و همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقاتی چون خطاطی، نقاشی و ... در نمایشگاه قرآنی شرکت کنند.

مسئول کمیته فرهنگی مسابقات کشوری قرآن‌کریم اظهار داشت: برای مدعوین حاضر در سالن برگزاری مسابقات کشوری قرآن‌کریم و حاضران در محافل انس با قرآن چند مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جوایز این مسابقات در سالن برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن‌کریم اهدا می‌شود و حضور برندگان برای دریافت جوایز در این مکان الزامی است.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: مسابقه ، قران ، کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار