معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: منطقه نمونه گردشگری «ازگله و بمو» یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگیهای منحصر به فردی جهت سرمایه گذاری برخوردار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر گفت: جاذبه های کوهستانی، پوشش گیاهی و طبیعی مصنوع (باغات)، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگیهای منطقه نمونه گردشگری «ازگله و بمو» است.

 آب و هوای مطبوع، محورهای گردشگری دل انگیز، طبیعت زیبا و ارتفاعات چشم نواز از دیگر ویژگیهای منطقه نمونه گردشگری «ازگله و بمو» است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با اشاره به مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های این منطقه نمونه گردشگری، گفت: قابلیت کوهنوردی، برگزاری تورهای علمی، وجود چشمه های آب و جویبارهای روان در منطقه تنها بخشی از مزیت ها، فرصت ها و قابلیت های این منطقه نمونه گردشگری می باشد.

ستایش فر در خصوص زمینه هایی که برای سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه گذاری برای احداث مجتمع تفریحی توریستی، کمپینگ، ویلا، احداث فضاهای فرهنگی، احداث فضاهای ورزشی و احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی وجود دارد.

برچسب ها: کرمانشاه ، دیدار ، ازگله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.