عضو کمیسیون عمران در حمل و نقل شورای شهر با اشاره به استعفای احمد دنیامالی از شورا گفت: اعضای شورا باید به آرای مردم احترام بگذارند و ما قطعاً به استعفای دنیامالی رأی نخواهیم داد.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به استعفای چند روز گذشته احمد دنیامالی از شورا به دلیل شرکت در انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: با استعفای دنیامالی از شورای شهر مخالفیم و قطعاً به آن رأی نخواهیم داد و امیدواریم این موضوع به گونه‌ای حل شود که ما از حضور وی در هر دو جایگاه استفاده کنیم.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: نه تنها با استعفای دنیامالی بلکه با خروج هیچ یک از اعضا موافق نخواهیم بود و در خصوص خروج سلمانی‌فر نیز اعتراض خود را اعلام کردیم که به دلیل آنکه خروج وی حکم اجرایی داشت و مرتبط با حوزه شهری بود در نهایت با آن موافقت شد اما در ارتباط با دنیامالی این موضوع متفاوت و وی می‌تواند در هر دو حوزه به فعالیت بپردازد.

به گفته شاکری، پیش از این نیز در خصوص حضور اعضای شورا در فدراسیون‌ها از مجلس استعلام گرفته شده بود که ممانعت در این باره وجود نداشت و ریاست فدراسیون ، تعارضی با سمت وی در شورای شهر نخواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اعضای شورا باید به آرای مردم احترام بگذارند و ما علی‌رغم کمک کردن به وی در خصوص ماندن در هر دو جایگاه در صورت تصمیم‌گیری برای یکی از این دو حوزه با عدم حضور وی در شورا مخالفت خواهیم کرد و به استعفای وی رأی نخواهیم داد./
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار