در پایان رقابت های پرش جام اسب طلایی قهرمانان روز آخر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سومین روز مسابقات پرش جام اسب طلایی دیروز با حضور 37 سوارکار در رده B بزرگسالان در پیست مانژ سوارکاری آزمون پیگیری شد.

این پیکارها در بخش پرش به ارتفاع یک متر و 35 سانتی متر برگزار شد که در پایان مجید شریفی با اسب زیپلین، شراگیم حبیبی با اسب والدو، عباس قدیری با اسب آگودوتا، داوود پوررضایی با اسب پاپلیواگین، مسعود مکاری نژاد با اسب آپ انددان، ابوالفضل ملکی با اسب آرون، شراگیم حبیبی با اسب واکی کی، مجتبی مکا ری نژاد با اسب سی آرجوزد، کاوه فربود با اسب پسفیک و علی عزیز نیا با اسب چین چین رده های اول تا دهم را بدست آوردند.

همچنین در رقابت های "راید اند درایو" با حضور 25 سوارکار، شرکت کنندگان پس از پرش با اسب از روی موانع در نظر گرفته شده با مدت زمان مشخص، باید با موتورهای مخصوصی از بین موانعی عبور می کردند.

شراگیم حبیبی با اسب مالوین از باشگاه حبیبی، علیرضا خوشدل با اسب ساتینا از باشگاه کوهک، علی عزیزنیا با اسب سانتاکروز، سیاوش کریمی با اسب شزم، علی فرحادی کوشا با اسب کندورا، مهدی تیزرو با اسب کری سو و رامین شهابی با اسب جولیا همگی از باشگاه آزمون تهران توانستند عناوین اول تا هفتم را کسب کنند.

برچسب ها: اسب ، مانع ، پرش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار