مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: طرح ملی تلفنی حفظ قرآن از امروز به مدت یک ماه از علاقه مندان به حفظ قرآن ثبت نام می‌نمایند.

 محمدصادق محسنی کبیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: "تلفنی حافظ قرآن شوید" جدیدترین روش حفظ قرآن تلفنی به صورت غیرحضوری است که در مدت زمان 2، 3 و 4 سال انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره‌ها پس از ثبت نام و دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش‌های تلفنی اساتید پشتیبان که از حافظان قرآن هستند قرار می‌گیرند و این بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور با نام "صحیفه حفاظ" که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه نامه، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن است برای سهولت حفظ قرآن به متقاضیان ارائه می‌شود.
 
وی در ادامه از ثبت نام بیش از صد هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ایران در طرح تلفنی حافظ قرآن شوید خبر داد و افزود: تاکنون فعالیت آموزشی 20 هزار نفر از آنان آغاز شده است که می‌توانند با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم و قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت نمایند.
 
وی در خصوص ثبت نام این طرح برای سال 93 یادآور شد: علاقه مندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند تا تاریخ 26 اسفند ماه سال جاری با شماره 66978001 -021تماس حاصل نمایند و به جمع حافظان قرآن بپیوندند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: قرآن ، حفظ ، طرح ، درالقرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار