نشست خبری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم صبح امروز در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ولی یاراحمدی رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بیان این مطلب گفت: سی و ششمین دوره مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم به عنوان بزرگ ترین رویداد قرآنی جمهوری اسلامی ایران از یکم تا ششم اسفند ماه در شیراز برگزار می‌شود.
 
یاراحمدی ادامه داد: در این دوره از مسابقات بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر در سطوح شهرستانی و استانی به رقابت پرداختند و در سطح ملی در این دوره چهره‌های برگزیده قرآنی به رقابت می‌پردازند و نفرات اول به مسابقات بین‌المللی راه می‌یابند.

رئیس مرکز قرآنی سازمان اوقاف تصریح کرد: این محافل قرآنی در مساجد، امام زاده ها، مدارس و نهادهای قرآنی مطرح شهر شیراز و 17 شهرستان فارس برگزار خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: آقایان احمد شهاح، احمد سید از کشور مصر و میثم تمار از کشور عراق جزو میهمانان خارجی این محافل قرانی هستند.
 
وی اجرای تواشیح و جمع خوانی را از دیگر برنامه‌های این محافل قرآنی برشمرد و اظهار داشت: سجاد احمدی پور و محمدمهدی بیگی دو قاری برتر کشورمان در مقطع شکوفه‌ها و بیش از 10 مفسر قرآنی از جمله میهمانان این محافل قرآنی در استان فارس هستند.
 
یاراحمدی خاطرنشان کرد: خانم‌ها ایزدی و عیدی پور از قاریان بانوی برجسته کشورمان از جمله میهمانان محافل قرآنی ویژه خواهران هستند.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: شیراز ، قرآن ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار