نماینده مردم بابل در مجلس از اختصاص 37 هزار میلیارد تومان برای بخش عمرانی روستاها براساس ماده 180 قانون اساسی خبر داد و گفت: این اعتبار برای حمایت از بخش تولید داخلی در روستاها مصوب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساري نیازآذری در حاشیه بهره‌برداری از راه‌های روستائی فولادکلا و انارستان و قصاب زالکان بابل با اشاره به اینکه دهه فجر و جمهوری اسلامی از آن ملت ایران است، افزود:ساختار نظام به گونه‌ای است که هیچ فاصله‌ای میان مسئولان و مردم نظام وجود ندارد و این اتحاد و وحدت کلمه رمز ماندگاری نظام شده است.

وي تصريح كرد:برای حمایت از بخش تولید داخلی در روستاها مصوب شد همه بانک‌ها از جمله بانک مرکزی موظف به پرداخت 25 درصد تسهیلات به بخش کشاورزی بوده تا گام‌های مثبتی در امر خودکفائی صورت گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نيز در اين مراسم گفت:70 کیلومتر راه روستائی در مازندران و 15 کیلومتر در بابل آسفالت، زیرسازی و اصلاح روکش شده است.

اسد ازتعریض نقاط پرحادثه‌خیز استان خبر داد وافزود: گرچه ایمن‌سازی جاده‌ها در دستور کار ما قرار دارد اما با بررسی کارشناسان فنی بیشترین حادثه در اثر سرعت غیر مجاز،رعایت نكردن نکات ایمنی و مقررات راهنمائی و رانندگی رخ می‌دهد./




برچسب ها: اختصاص ، عمرانی ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.