ادامه پروژه بزرگراه شهید شوشتری به سمت بزرگراه دولت آباد(شهید رستگاری) با در نظرگیری بودجه 500 میلیارد تومانی برای سال 93 اجرا می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران با تکمیل ساخت بزرگراه شهید شوشتری و بزرگراه دولت آباد، ترافیک ترانزیتی استان های شرق و شمال شرق کشور به راحتی به سمت استان های جنوبی هدایت شده و این محدوده از پایتخت صاحب یک محور کمربندی کارآمد می شود.

بزرگراه شهید شوشتری، بزرگراهی شمالی-جنوبی در شرق تهران است که از تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی آغاز شده و پس از عبور از یک مسیر 13 کیلومتری، به تقاطع بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام رضا(ع) می رسد.

علی اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15 در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت ضمن اعلام این خبر که 500 میلیارد تومان هزینه برای تکمیل پروژه اتصال بزرگراه شهید شوشتری به بزرگراه دولت آباد برآورد شده است، اظهارمی دارد: با پیگیری شهردار تهران و رییس کمیسیون بودجه شورای شهر در بودجه 93 این اعتبار تخصیص می یابد.

وی با بیان اینکه سال آینده تکمیل این پروژه ها در اولویت ما قرار دارد، می افزاید: درصددیم که ادامه پروژه بزرگراه دولت آباد تا شهید شوشتری تا آذر سال آینده به اتمام برسد.

انجمنی با اشاره به اینکه پل شهید شوشتری در گردنه تنباکویی در حال اجراست، تصریح می کند: گردنه تنباکویی درحوزه حریم منطقه قرار داد.

شهردار منطقه 15 با تاکید بر اینکه این پروژه ، پروژه ای ملی است، اضافه می کند: با تکمیل این پروژه ها، هموطنانی که از استان های جنوبی یا غربی مانند قم، مرکزی، لرستان و ... وارد تهران می شوند می توانند پس از بزرگراه آزادگان به بزرگراه امام علی(ع) وارد شده و از آنجا به بزرگراه دولت آباد رفته و سپس به سمت شرق کشور بروند.
 
 
برچسب ها: شهردار ، بودجه ، اتصال ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار