کارگروه ویژه کشاورزان شرق اصفهان هنوز اقدامی انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، رییس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان گفت: ماه های گذشته در جلسه استاندار با نمایندگان کشاورزان اصفهان از تشکیل کارگروه ویژه (جهادکشاورزی، صنعت معدن و تجارت، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل بحران استانداری، فرماندار و نمایندگان کشاورزان)صحبت شد تا به مشکلات شرق اصفهان رسیدگی کنند اما هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

اسفندیار امینی با اشاره به دیدار نمایندگان کشاورزان اصفهان با استاندار ، تصریح کرد: دراین جلسه در مورد مشکلات شرق اصفهان نیز بحث وتبادل نظرشد اما به نتیجه یا مصوبه خاصی منتج نشد.

وی با بیان اینکه شرق اصفهان هنوز در خشکسالی می سوزد، در مورد اظهار نظر اخیر وزیر نیرو مبنی بر دادن حقابه کشاورزان اصفهانی گفت: اگر قرار است چنین چیزی اتفاق بیفتد پس چرا آبی در زاینده رود جاری نیست چرا که دادن حقابه با جاری شدن آب در رودخانه در یک راستاست.

رییس انجمن صنفی کشاورزان اصفهان ادامه داد: البته وزیر نیرواعلام کرده است که اگر امکان تخصیص آب فراهم باشد اولویت با حقابه داران است ولی اگر محقق نشد باید خسارت ها پرداخت شود که مدیر عامل آب منطقه ای ماموریت بررسی وضعیت را دارد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: اصفهان ، خشکسالی ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.