یوسف‌‌آبادی گفت: تیم ما کم فروشی نکرد، کم شانس بود که توپ هایمان به گل تبدیل نشد، شرمنده هواداران هستم.

یوسف آبادی درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص بازی فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی از جانب هر دو تیم در فضای بسیار خوب انجام شد همچنین اختتامیه و اهدای جام یکی از منظم‌ترین مراسمی بود که در ایران برگزارشده است.

وی ادامه داد: آمار نشان می‌دهد که تیم مس فوتبال بهتری نسبت به تراکتور انجام داده ولی تراکتور از تجربه بازیکنان خود استفاده کرد و گل برتری را که یک توپ از سمت راست ارسال شد توسط سعید دقیقی آن را به گل برتری و بازی را به نفع خود تمام کرد.

وی افزود: به تیمی جام می‌دهند که گل زده باشد نه از نظر آماری برتر از حریف خود باشد تمام تماشاگران وبینندگانی که از تلویزیون این بازی را دیدند معتقد هستند که تیم ما کم شانس بودو در نیمه اول توپ ادینهو به تیربرخورد کرد و زنده روح هم توپ را ازروی خط دروازه به اوت زد.

یوسف آبادی درخاتمه خاطر نشان کرد: بازیکنان و مربیان در این بازی تمام تلاش خود را کردند اما کم شانس بودند هیچ بازیکن مسی از خود کم فروشی نکرده و تمام تلاش خود راکرده‌اند مردم کرمان از نحوه بازی مس راضی هستند ولی شرمنده هواداران تیم هستیم از مردم خوب کرمان عذرخواهی می‌کنیم که نتوانستیم برای این هواداران شب خوبی را درست کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرمان ، شانس ، ارسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار