جی کارنی سخنگوی کاخ سفید گفت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از تیم امنیت ملی خود انتظار دارد به طور مستمر گزینه های سیاسی درباره سوریه را مورد بازبینی قرار دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، سخنگوی کاخ سفید گفت: جان کری وزیر امور خارجه آمریکا همواره بر این مسئله تاکید داشت که رئیس جمهور آمریکا به طور مستمر گزینه ها درباره امور سیاسی مثل سوریه را بازبینی می‌کند. 

وی افزود، این مسئله فقط برای یکبار روی نمی دهد و بازبینی مستمر در سیاست‌های آمریکا چیز جدیدی نیست. به گفته این سخنگو، بازبینی های صورت گرفته نشان دهنده تلاش هایی است که طی ماه ها در تلاش برای دستیابی به راه حلی که به جنگ داخلی در سوریه پایان دهد صورت گرفته است. 

شایان ذکر است اوباما روز سه شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در واشنگتن، درباره سوریه گفت هیچ کس انکار نمی کند که ناامیدی زیادی در این باره وجود دارد. وی به این مسئله اشاره کرد که احتمالا در سیاست های خود در خصوص سوریه بازنگری می کند. اوباما گفت در شرایط کنونی به وجود راه حل نظامی برای این مشکل اعتقاد نداریم ولی اوضاع در نوسان است و ما به بررسی همه راه‌های ممکن برای حل این مشکل ادامه می‌دهیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار