نفر نخست وزن 86 کیلو گرم مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی گفت:برای آنکه بتوانم دوباره در مسابقات مهم دوبنده تیم ملی را بر تن کنم از چند ماه پیش تمریناتم را به طور جدی آغاز کردم.

میثم مصطفی جوکار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:از چند ماه پیش تصمیم گرفتم تا بار دیگر به دوبنده تیم ملی برسم به همین منظور با جدیت و برنامه ریزی تمریناتم را شروع کردم تا در مسابقات قهرمانی کشور مجوز حضور در جام تختی را به دست آوردم.

وی با اشاره به سطح بالای رقابتهای جام تختی تصریح کرد:خوشبختانه امسال رقابتهای جام تختی از هر نظر کیفیت لازم را داشت و علاوه بر حضور کشتی گیران بسیار خوب خارجی به غیر از احسان لشگری سایر آزادکاران داخلی وزن 86 کیلو گرم نیز در این میدان حاضر شدند.

دارنده دو مدال نقره آسیا افزود:در مسابقات جام تختی با آمادگی مناسبی کشتی گرفتم و توانستم با شکست همه مدعیان داخلی و خارجی با اقتدار روی سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرم.

وی در خصوص این سوال که با شرایط سنی که دارد هنوز هم به دوبنده ملی فکر می کند گفت:کشتی ورزش انفردای است و هر کسی در میدان مسابقه بهتر باشد به حقش خواهد رسید در نتیجه سن و سال چندان مطرح نیست،من در مسابقات جام تختی با این که شاید سنم از برخی کشتی گیران بیشتر بود آنچنان کشتی گرفتم که به راحتی به فینال رسیدم پس نشان دادم هنوز هم می توانم برای کشتی کشورم مفید باشم.

ملی پوش کشتی کشورمان در بازی های المپیک 2008 پکن خاطرنشان کرد:من هم مثل همه کشتی گیران که مهترین افتخار زندگی ورزشی شان پوشیدن دوبنده تیم ملی است تلاش می کنم تا باردیگر به این مهم برسم و فکر می کنم موفقیت در جام تختی آغاز خوبی برای این راه بود تا در نهایت با حضور در رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی 2014 برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، جام تختی ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار