امام جمعه موقت قزوین گفت: ایران در اوج اقتدار سیاسی است و با ادامه اقتصاد مقاومتی در اقتدار اقتصادی نیز می ماند.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه‌های  نماز جمعه اظهار کرد: شعار انقلاب و ارزش‌های انقلاب از عوامل مهم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن است که این موضوع را مردم ما به خوبی درک کرده‌اند.

وی افزود:نکته دیگری که نقش تعیین کننده‌ای در این حضور دارد، یادآوری پیروزی‌های پی در پی این انقلاب است، در این حقیقت درنگ باید کرد و واقعیت انقلاب و واقعیت دنیا را باید درک کرد و در مورد آن تفکر کرد و به این موضوع باید نگریست که دنیا بازیچه دست غارتگران غرب است.

ابوترابی بیان کرد: چکمه پوشان و غارتگران عالم ادعای کدخدایی دهکده جهانی را دارند، برخلاف میل آنان و بر خلاف دسیسه‌ها و توطئه‌های گسترده انقلاب اسلامی با شادابی و نشاط و اقتدار، هر روز پیروزی جدیدی را کسب می‌کند.

وی سرنگونی رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری یک نظام مردم سالاری را نخستین گام‌های این پیروزی‌ها دانست و گفت: شکل گیری نهاد های سیاسی بعد از انقلاب که برخلاف میل و خواسته‌های امریکا بود و در مورد شکست آنها دسیسه‌های زیادی انجام، پیروزی دیگری برای این نظام به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت تصریح کرد: پیروزی در دفاع مقدس، هنر جوانان این کشور هنر بزرگ ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا،کار بسیار بزرگی است و مردم این کشور چگونه می‌توانند این پیروزی‌ها را جشن نگیرند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، یعنی حضور در یک جشن بزرگ برای پیروزی مردم بزرگ ایران در سرنگونی رژیم شاه، شکل‌گیری نظام دموکراسی و پیروزی در دفاع مقدس، علاوه بر این توطئه‌ها، چالش‌ها و مسائلی را برای ما به وجود آورده‌اند تا ما نتوانیم پیشرفت کنیم ولی ببینید که این انقلاب چگونه پیش می‌رود.

نماینده مردم تهران اظهار کرد: امروز شما از سیاستمداران کشورهای دنیا بپرسید چگونه می‌شود نظام پولی یک کشور و بانک مرکزی آن را تحریم کنند و این کشور بتواند به حیات سیاسی خود با اقتدار ادامه داده و یک قدم از مواضع سیاسی خود کوتاه نیاید و در اوج تحریم‌ها حماسه 74 درصدی خرداد را به وجود آورد.

ابوترابی فرد بیان کرد: این پیروزی ها برای ملت ایران بزرگ است، ممکن است دانشمندان ما در مورد نوع مذاکرات نقدهای علمی داشته باشند، که باید به این نقدها احترام گذاشت و هماگونه که مقام معظم رهبری این نظام را نظام نقد سازنده خوانده‌اند مسئولان هم باید این امر را مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: آن ورز امریکا و همپیمانانش پرونده ایران را به شورای امنیت داده بودند و گفتند باید سانتری‌فیوژها و نیروگاه‌های اتمی را تعطیل کنید، ولی امروز با ایرانی صحبت می‌کنند که 18000 سانتری فیوژ آن هم با نسل جدیدتر فعالیت می‌کند که این خود یک پیروزی قاطع برای ماست.

وی گفت: امروز مذاکره کننده‌ها باید از این اقتدار بیشتری استفاده را کنند و نباید به گونه‌ای رفتار کنند که آنها ما را در موضع ضعف ببینند، حتی در مورد اقتصاد هم ما اقتدار داریم و برخلاف خواسته آنها اقتدار اقتصادی ما از بین نرفت و قویتر شد.

ابوترابی بیان کرد: مردم ما در اقتصاد متحمل رنج شدند و تورم 40 درصدی را تجربه کردند ولی اقتصاد ایران راه خود را ادامه داد و انشاءالله با ادامه اقتصاد مقاومتی راه روشن‌تری مقابل روی مردم ایران قرار می‌گیرد.

امام جمعه موقت قزوین در پایان سخنان خود مسئولان کشور و استان قزوین را به حفظ اتحاد و همدلی توصیه کرده و درباره حفظ انسجام میان مسئولان استان ابراز امیدواری کرد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.