آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 44؛

بهترین "نرم‌افزارهاي تلفن همراه و رايانه" در هفته‌اي که گذشت + دانلود

از اینجا می‌توانید بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار‌های این هفته شماره ۴۴ دریچه را دانلود کنید؛ نرم افزار‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



 
برای اندروید؛

با "SketchBook Pro" تبدیل به طراح حرفه‌ای شوید + دانلود

با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدی خود می‌توانید طرح‌ها و ایده‌های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه‌ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را به راحتی رسم کنید.

 

 


نسخه قابل حمل؛
 با توجه به رد و بدل شدن فایل ها مختلف درون هارد دیسک فضاهای خالی در میان صفحات هارد دیسک ایجاد می شود، برای افزایش کارایی و سرعت رایانه بهتر است از یکپارچه سازی هارد دیسک استفاده کنید. هر چند با استفاده از قابلیت های ویندوز می توان بدون هیچ نرم افزاری این کار را انجام داد ولی برای افزایش سرعت و راحتی انجام شدن یکپارچه سازی بهتر است از نرم افزار Defraggler استفاده کنید.
 

 


 
برای اندروید؛
 اگر پیامک های موجود در تلفن همراه برای شما اهمیت زیادی دارند و خواهان نگه داری آن ها برای همیشه هستید، بهترین گزینه برای حفظ سلامتی پیامک های موجود در گوشی یا تبلت اندرویدی تهیه نسخه پشتیبان است. برنامه SMS Backup & Restore Pro می تواند از تمامی پیامک ها متنی و چند رسانه ای موجود در گوشی هوشمند شما نسخه پشتیبان تهیه کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ذخیره فایل بکاپ با فرمت xml، امکان تهیه خودکار نسخه پشتیبان، قابلیت جستجو در فایل ها و ... اشاره کرد. در ضمن هر موقع نیاز به بازگردانی نسخه پشتیبان داشتید، می توانید با یک کلیک نسخه پشتیبان را جایگزین نسخه اصلی کنید.
 

 


 
خلاقیت نقاشی تان را افزایش دهید؛
نرم افزار Paint محبوب ترین برنامه ویژه نقاشی در رایانه است که یکی از نرم افزارهای پیش فرض ویندوز است، با استفاده از این نرم افزار می توانید در گوشی هوشمند خود اقدام به نقاشی کنید و طراحی های هنری خلق کنید. این برنامه ابزارهای مختلفی اعم از: قلموهای متنوع، رنگ های مختلف، سبک های نمایش گوناگون و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد که این ابزارها به شما در خلق آثار هنری کمک خواهند کرد.
 
 

 


برای مشترکین همراه اول؛
اپلیکیشن آوایاب برنامه‌ای رایگان برای مشترکین همراه اول است که مجموعه‌ای ارزشمند از آواهای انتظار را داراست. آوایاب این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون نیاز به اینترنت، نام خواننده مورد علاقه خود را جستجو کنند و لیست کلیه آواهای انتظار وی را همراه با کدهای فعال‌سازی دریافت کنند.
آوای انتظار از جمله محبوب‌ترین سرویس‌های همراه اول به شمار می‌رود و مشترکین بسیاری با انتخاب آهنگ مورد علاقه خود، از این سرویس بهره‌مند می‌شوند. تنوع خوانندگان و آهنگ‌ها گاهی تصمیم گیری را برای کاربر دشوار می‌کند و یافتن آوای انتظار مورد نظر را تبدیل به امری مشکل می‌کند.

 

 


آیا دوست دارید که بدانید سخنانی که می شنوید حقیقت دارند یا نه؟ این نرم افزار Lie Detector Polygraph یک برنامه جالب و فوق العاده برای تشخیص سخنان دروغ است، برنامه معرفی شده یک شوخی نیست بلکه عملکرد آن به اثبات رسیده است. شیوه کار نرم افزار به این صورت است که در هنگام صحبت کردن باید انگشت خود را روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی قرار دهید، برنامه با تجزیه و تحلیل گردش خون و وضعیت روحی می تواند تشخیص دهد که سخنان شما واقعیت دارد یا این که دورغ هستند.
 
 

 


 
نرم افزار کاربردی؛
اگر با تست سخت افزاری قطعات رایانه سر و کاردارید حتما نام نرم افزار CPU-Z برای شما آشناست که چندی پیش این نرم افزار در دریچه مجله خبری برای رایانه معرفی شد و البته با استقبال فراوانی هم رو به رو شد. اما امروز قصد معرفی نرم افزار CPU-Z برای گوشی‌ها و تبلت های اندرویدی را داریم. کار این نرم افزار تست و بررسی سخت افزار مورد استفاده در سیستم می باشد که شما می‌توانید از آن به عنوان تست سخت افزار گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

 


 
با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی؛
Ace Translator یکی از بهترین مترجم های موجود برای رایانه است، این برنامه کم حجم برای ترجمه متون به زبان های مختلف جهان به صورت آنلاین عمل می کند و دسترسی به اینترنت برای کار با این نرم افزار ضروری است. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود صفحات وب، ایمیل ها، نامه ها و ... را به زبان های زنده ترجمه کنید. همچنین نرم افزار از زبان های فارسی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی، روسی، هلندی، کره ای و ... پشتیبانی می کند.
 

 


 
یکی از بهترین مرورگرها برای رایانه؛
Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.

 

 


 
برای ضبط فعالیت های موجود در صفحه نمایش می توانید از این نرم افزار ZD Soft Screen Recorder قدرتمند استفاده کنید. این نرم افزار برای مدیران سایت های آموزش رایانه بسیار مناسب و کاربردی است، زیرا می توانند فیلم های آموزشی کار با رایانه را به آسانی تهیه کنند. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: تنظیمات ساده برای تصویر برداری، امکان تعیین زمان آغاز و پایان تصویر برداری، قابلیت ضبط فیلم از محیط بازی ها و ... اشاره کرد.
 

 


 
Photo Editor by Aviary؛
Photo Editor by Aviary یکی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در زمینه ویرایش تصاویر است. با این برنامه قادرید نه تنها اندازه، وضوح، روشنایی، کنتراست و اشباع رنگی تصاویر را تغییر دهید بلکه ده‌ها افکت زیبا روی آن‌ها اعمال کرده و سپس با افزودن قاب‌ها و برچسب‌های زیبا یک تصویر جذاب برای به اشتراک گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی خلق کنید.

 

 


 
پاک سازی فایل های بیهوده؛
(Clean Master (Cleaner به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی و افزایش سرعت گوشی در جهان مطرح است. برنامه دارای بیش از صد میلیون کاربر است و از 32 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. عملکرد اصلی نرم افزار در افزایش کارایی و سرعت رم گوشی یا تبلت اندرویدی است. این برنامه با آنالیز و بررسی وضعیت اطلاعات موجود در رم، فایل های اضافی و بیهوده را پاک می کند و سبب بهینه سازی حافظه داخلی گوشی می شود. نرم افزار دارای موتور جستجوی قدرتمند برای شناسایی فایل های مخرب و بیهوده است که این ویژگی سبب انتخاب برنامه به عنوان بهترین نرم افزار در زمینه بهینه سازی شده است.
 

 


برای اندروید؛
آیا برای شما هم پیش آمده است که در لحظات حیاتی و ضروری تلفن همراه یا تبلت اندرویدی تان خاموش شود؟ این نرم افزار 2x Battery Pro - Battery Saver برای افزایش عمر و کارایی باتری گوشی های اندرویدی ارائه شده است، برنامه با تحلیل عملکرد و وضعیت باتری شرایط مناسب را برای افزایش زمان کارکرد باتری پیش بینی می کند. برای مثال زمانی که میزان باتری تلفن همراه شما به 15 درصد رسید، برنامه به صورت خودکار میزان نور صفحه نمایش را کاهش می دهد.
 

 


پمپ شارژ برای اندروید؛
مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.

 

 


برای رایانه؛
اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای و کم حجم برای ویرایش تصاویر و تغییر فرمت آن ها هستید، دریچه نرم افزار قدرتمند Image Tuner را به شما پیشنهاد می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید سایز تصاویر را به اندازه دلخواه خود تغییر دهید یا این که فرمت تصاویر دیجیتالی اعم از jpg ،bmp ،png و ... را به یکدیگر تبدیل کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج و دیجیتالی، محیط کاربری ساده، ابزارهای ویرایشی کاربردی و ... اشاره کرد.
 

 


 
Advanced SystemCare PRO؛
نرم افزار Advanced SystemCare PRO یک ابزار سودمند و کاربردی است. این برنامه با بهینه سازی که بر روی سیستم عامل انجام می دهد باعث افزایش سرعت و کارایی سیستم شما می شود. Advanced SystemCare PRO فقط و فقط با یک کلیک از رایانه شما محافظت می کند و از پایین آمدن سرعت آن جلوگیری می کند.

 

 


عكاسی كه روزگاری حرفه‌ای سخت و دشوار به شمار می رفت، اما امروزه در تمام شئون زندگی ما راه یافته است. من و شما بارها در برابر دوربین عكاسی قرار گرفته‌ایم و به دفعات از دیدن عكس‌های دوستان و تصاویر بدیع و دلپذیر طبیعت خاطرات لذت بخش و قابل تكرار گذشته را در دل زنده ساخته‌ایم. گاهی با دیدن یک عكس لبخندی بر لبانمان نشسته و گاهی قطره اشكی بر صورتمان غلطیده است. از آن روزها كه عكاسی، حرفه‌ای پر دردسر و منحصر به عده خاصی بود چندان دور نیستیم زیرا از اختراع عكاسی و گرفتن اولین عكس بیش از 160 سال نمی گذرد اما امروزه به سبب ساده شدن عكسبرداری بر تعداد علاقه مندان به عكس افزوده شده است.

 

 


  بدون شک Google Maps یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم افزارهایی است که برای نمایش نقشه‌های ماهواره‌ای گوگل به کار می‌رود. با استفاده از این برنامه می‌توانید با اتصال به اینترنت و یا GPS موقعیت مکانی خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنید. با وارد کردن مبدا و مقصد در این برنامه می‌توانید کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به مقصد توسط برنامه دریافت کنید.

 

 

 


برای رایانه؛

فايل های پاک شده بر اثر حملات ويروسی را بازيابی كنيد + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمندی را به اشتباه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن ها نرم افزارهای متفاوتی را امتحان کرده باشید ولی هیچ کدام فایل های از دست رفته شما را بازابی نکرده اند. دریچه نرم افزار کاربردی R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد به وسیله این نرم افزار می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای ios؛

مدیریت حرفه ای مخاطبان در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

اگر در تلفن همراه هوشمند خود مخاطب زیادی دارید و مدیریت آن ها کار بسیاری سختی برای شما است، نرم افزار Extreme Contacts می تواند کار شما را آسان کند. شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده برای مخاطبین تلفن همراه خود دسته بندی تعیین کنید، با این کار مخاطبین ذخیره شده در گوشی شما در گروه ها سرشکن می شوند و مدیریت آن ها بسیار ساده می شود.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزار Camera Awesome برای اندروید؛

تبدیل به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای شوید + دانلود نرم‌افزار

نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندرویدی؛

مدیریت دخل و خرج خود را به نرم افزار "هلو" بسپارید + دانلود

اگر در مدیریت درآمد و هزینه خود دچار مشکل هستید، دریچه به شما یشنهاد می کند که نرم افزار قدرتمند و فارسی هلو را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. این نرم افزار امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را در محیط گوشی های دارای سیستم عامل اندروید مهیا می کند. نرم افزار حسابداری holoo توسط گروه شرکت های طرفه نگار با امکانات و خدمات متنوع به بازار عرضه شده است.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

OK Timer

تایمری زیبا برای گوشی های اندرویدی + دانلود

نرم افزار OK Timer یک برنامه جالب با گرافیکی خیره کننده است. کار اصلی این نرم افزار ثبت زمان است. اگر شما هم احساس می کنید که برای ورزش کردن، آشپزی و مسابقه به تایمر نیاز دارید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

جدول مندلیف را به گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود
 
حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برنامه ای کاربردی

فایروال ویندوز را کنترل کنید + دانلود

نرم افزار Windows Firewall Control برنامه ای کاربردی برای دسترسی سریع و آسان به گزینه های فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار بهترین ابزار برای مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوزهای  8، 7، ویندوز سرور 2008 می باشد.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندرویدی ها؛

افزایش سرعت گوشی هوشمند با بهینه سازی + دانلود نرم افزار

 گاهی ممکن است به دلایل مختلف سرعت گوشی اندوریدی شما کاهش یابد، دلایلی مانند؛ وبگردی و بوکمارک ها، نصب و پاک کردن متعدد نرم افزارها و بازی ها و یا تاریخچه و اطلاعات موجود در برنامه ها سبب کاهش سرعت و عملکرد تلفن همراه می شوند. به گفته سازندگان نرم افزار، برنامه قادر است 60 درصد سرعت تلفن همراه شما را افزایش دهد. برنامه با مدیریت قدرتمند و حذف فایل های اضافی سبب افزایش کارایی تلفن همراه شما می شود.
 
  

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛

وبگردی به صورت آفلاین را در تلفن همراه خود تجربه کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Offline Pages Pro به شما کمک می کند صفحات و وب سایت های اینترنتی را در تلفن همراه هوشمند خود ذخیره کنید، تا در فرصت مناسب به گشت و گذار در صفحات ذخیره شده بپردازید. اگر دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارید، این نرم افزار برای شما مناسب است زیرا برنامه می تواند صفحات مورد نظر را ذخیره کند حتی اگر سرعت اینترنت شما بسیار کم باشد و پس از ذخیره سازی شما می توانید وب سایت ها را به صورت آفلاین و با نهایت سرعت مشاهده کنید.
 
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


از ورود ویروس ها جلوگیری کنید!

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

 یکی از تهدید های اساسی در بخش رایانه و تلفن همراه وجود ویروس های مخرب است، ویروس ها با اختلال در سیستم تلفن همراه سبب کاهش سرعت یا از بین رفتن اطلاعات می شوند، البته آنتی ویروس های متعددی برای از بین بردن ویروس ها و اسپم ها ارائه شده است که فقط تعدادی از آن ها توانسته اند به صورت واقعی اقدام به محافظت از تلفن همراه هوشمند کنند.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

GO Locker 2.07؛

قفل صفحه نمایش تلفن همراهتان را متحول کنید + دانلود نرم افزار

 حتما شما هم از تکراری بودن قفل صفحه نمایش تلفن همراه خود خسته شده اید و خواهان ایجاد تغییرات اساسی در سبک و سیاق آن هستید. نرم افزار GO Locker می تواند برای قفل امنیتی تلفن همراه شما جلوه های گرافیکی زیبا و جذاب قرار دهد. برنامه علاوه بر ایجاد جلوه های گرافیکی زیبا می تواند امنیت رمز عبور گوشی اندرویدی شما را افزایش دهد، در ضمن می توانید رمز گذاری بر اساس چند پایه را با استفاده از این نرم افزار انجام دهید. یعنی می توانید رمزهای صوتی، تصویری و ... را قرار دهید.
 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

مقدار مصرف ترافیک اینترنت را مدیریت کنید + دانلود

NetTraffic یک ابزار مفید برای آن دسته از افرادی از وایمکس و ADSL استفاده می کنند به دلیل اینکه برای برخی از این مشترکین ISP در نظر گرفته شده لذا برای مدیریت ترافیک اینترنت خود نرم افزار NetTraffic یک ابزار ضروری است.





گردآوری از: سالار واعظی






 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
mobin
۲۰:۴۰ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
برنامه جی پی اس موشن ایکس برای اندروید وجود دارد اگه برنامه مشابه او معرفی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۴۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
سلام نرم افزارهای ویندوز موبایل چی شد ؟
Japan
علی
۰۹:۳۹ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار zapya را هم معرفی کنید