در پایان مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی؛

جام سفیر کره به تکواندوکاران تهرانی رسید

هجدهمين دوره رقابت هاي تكواندوی قهرماني كشور بانوان و انتخابی تیم ملی با قهرماني تيم تهران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ این رقابت ها که با نام جام سفیر کره چهارشنبه 23 بهمن با حضور سفیر کره جنوبی در تهران و رباب شهریان معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خانه تکواندوی تهران افتتاح شده بود عصر دیروز پنج شنبه 24 بهمن به پایان رسید.

در پايان اين مسابقات تهران با 6 طلا، يك نقره و 89 امتياز مقام قهرماني برسکوی نخست ایستاد،‌ البرز با 3 نقره و يك برنز دوم شد، توابع تهران با يك نقره و چهار برنز عنوان سوم را از آن خود كرد و تيم مازندران با يك طلا و يك برنز عنوان چهارم را کسب کرد.

اما در بخش بهترین ها عنوان بهترين داور به مريم صفايي از تهران و زهرا صمديان از البرز رسيد، ليلا خزاعي از كرمانشاه عنوان بهترين سرپرست را از آن خود كرد، مريم آذرمهر از تهران به عنوان بهترين سرمربي دست يافت، ساناز بحري از تيم مازندران عنوان فني ترين بازيكن را به خود اختصاص داد. كاپ اخلاق اين دوره از مسابقات نيز به تيم قم تعلق گرفت.

در اوزان هشتگانه رقابت ها سارا خوش جمال فكري، فريده رشیدی، پريسا قرباني هر سه از تهران، ساناز بحري از مازندران، سولماز تيموري، پريسا فرشيدي، فاطمه روحاني هر سه از تهران و نفيسه رنگرززاده از خراسان رضوي عناوین نخست را از ان خود کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار