کارشناس فوتبال گفت: با توجه به فشردگی مسابقات لیگ برتر امسال رفتار بازیکن‌ها پرخاشگر و غیر اخلاقی است.

بیژن ذوالفقارنسب درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات لیگ برتر امسال به دلیل نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی 2014  برزیل با فشردگی خاصی برگزار شد واین کار باعث شد که کیفیت مسابقات لیگ کاهش پیدا کند و بازیکن‌ها رفتار‌های پرخاشگرانه و غیر اخلاقی را داشته باشند.

وی افزود: عملکرد تیم‌ها در این لیگ اصلاً در حد مطلوب نبوده وفشردگی‌ها باعث ایجاد استرس در بازیکن ها شد و بازیکن‌ها از ترس باخت سعی می‌کردند بیشتر نتایج را به تساوی بکشانند.

ذوالفقار نسب درباره اعتصاب بازیکن ها در بازی‌های لیگ بیان کرد: این اعتصاب‌ها بیشتر به کمبود بودجه است اما نمی‌توان در خصوص این اعتصاب‌ها نظری داد به هر حال باشگاه‌ها هم باید به تعهدات خودعمل کنندتا شاهد همچین اقداماتی ازسوی فوتبالیست‌ها نباشیم.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: لیگ برتر امسال درمقایسه با سال‌های گذشته بسیار متفاوت و ضعیف است وبا توجه به نزدیک شدن به جام جهانی به جای آنکه بازیکن‌ها با انگیزه تر شدند روند اخلاقی و بازی هایشان سر نزولی داشته است.

وی در ادامه افزود: امسال  عملکرد تیم فولاد خوزستان به لحاظ کیفیت بازی‌ها به لحاظ فنی و جایگاه نسبت به سایر تیمها بهتر بوده است و تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان مسیرحرکتشان به سوی قهرمانی راحت‌تر است.

ذوالفقار نسب در پایان خاطر نشان کرد: تعطیلات لیگ بر روی بازیکن‌ها اثری نمی‌گذارد و بازیکن‌ها در باشگاه‌های خود تمرین انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار