مدیر اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری منطقه 12 از ساماندهی بی‌خانمان و کارتن خوابها در سامانسراها و مددسرای این منطقه خبر داد.

مهرآفرین فخاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ساماندهی بی‌خانمان و کارتن خوابهای محلات 13 گانه منطقه 12 در سامانسراهای استان تهران و مددسرای منطقه 12 در دستور کار اداره جامع خدمات رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
این طرح به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان، اسکان و ساماندهی بی‌خانمان و کارتن خوابها در محلات 13 گانه منطقه 12 در دست اجراست.
 
وی ادامه داد: در این طرح کارشناسان اجتماعی منطقه 12 با حضور در محلات 13 گانه منطقه 12 اقدام به جمع‌آوری بی‌خانمانها و کارتن خوابها و انتقال آنها به سامانسراهای استان تهران و مددسرای بوستان شوش منطقه 12 خواهند کرد.
 
فخاری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: ساماندهی و جمع‌آوری بی‌خانمانها و کارتن خوابهای محلات 13 گانه منطقه 12 و انتقال آنها به سامانسراهای استان تهران و مددسرای بوستان شوش منطقه 12 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه سامانسرای خاوران و اسلامشهر ویژه آقایان و سامانسرای لویزان ویژه بانوان و مددسرای بوستان شوش منطقه 12 آماده ارائه خدمات به بی‌خانمانها و کارتن خوابهای محلات 13 گانه منطقه 12 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: کارتن ، خواب ، مددسرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار