رییس اتحادیه آرایش‌گران مردانه تهران با اعلام نرخ‌های جدید خدمات سلمانی‌های مردانه‌ گفت: تا پایان سال 93 قیمت این خدمات تغییر نمی‌کند.


مصطفی گواهی رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ اصلاح درجه یک موی مردانه را برای شب عید و سال 93، 12000 تومان،اصلاح درجه2، 10000 تومان و اصلاح درجه 3، 8000 تومان تعیین  کرده است.  
 
وی افزود: همچنین بر اساس نرخ‌گذاری های جدید اتحادیه، اصلاح صورت با ماشین 5000 تومان، اصلاح موی کودکان و دانش‌آموزان 8000 تومان و اصلاح مو با ماشین 6000 تومان تعیین شده است.
 
رییس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران همچنین به قیمت‌های ارائه خدمات به داماد نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم اتحادیه تعیین نرخ خدمات به داماد بر اساس توافق آرایشگر با داماد می‌باشد و در این زمینه اتحادیه هیچ نرخی را مشخص نمی‌کند.
 
وی ادامه داد: خدمات مربوط به داماد شامل لایه‌برداری و ویتامینه پوست،ماسک صورت و اصلاح ویژه داماد است که نرخی برای آن از سوی اتحادیه تعیین نشده است.
 
گواهی همچنین به ارائه مدل‌های موی ایرانی در سال 93 اشاره کرد و گفت: سال آینده اتحادیه آرایشگران مردانه تهران مدل‌های موی مردانه که درخور فرهنگ ایرانی و شخصیت افراد جامعه باشد را ارائه خواهد کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: آرایشگاه ، خدمات ، نرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
AMIR
۲۰:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۴
یعنی چی اخه
ما صبح تا شب سر پا وایمیسیم به ناهار و شام هم نمیرسیم احتمال 100 نوع بیماری خطر ناک برامون هست اون وقت اتحادیه نرخ میکنه 12 تومن؟؟
با 12 تومن اجاره مغازه و 1000 تا چیزه دیگرو جور کنیم؟؟
همه چی گرون شده ولی نرخ اتحادیه برا اصلاح همون 12 تومنه
حداقل بکنش 20 تومن
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۶:۴۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۳
یه برق یه آب؟؟؟؟؟
اون آدمی که دیه اش 180 میلیون و سرپا داره مو میزنه رو حساب نمیکنی؟ دیسک کمر.واریس پا.آرتروز و وسایلی که توی آرایشگاه هست رو حساب نمیکنی؟؟؟ دوست عزیز میری آرایشگاه رو صندلی 2 میلیونی میشینی و دستور میدی انوقت دلت نمیاد پول بدی .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
یکی نیست بگه اخه چی مصرف میکنند این همه پول میگبرن از اصلاح8000تومان میگیرن100تومان برق 100تومان اب بقیه سود اخه خداییش انصافههههههههه
آخرین اخبار