جلسه شورای راهبردی تولید و فروش با حضور جمع کثیری از اعضای خود برپا شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی سومین جشنواره مد و لباس فجر، جلسه شورای راهبردی تولید و فروش با حضور حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و جمعی از اعضای این شورا در نمایشگاه دائمی مد و لباس برگزار شد.

در این جلسه که با سخنرانی حمیدرضا یوسفی فر، دبیر شورای راهبردی تولید و فروش آغاز شد، اعضا مطالبی را در خصوص تبلیغ محصولات برگزیده، تعامل بین تولیدکنندگان و صنعتگران و مشکلات بخش تولید و فروش مطرح کردند.

در ابتدای مراسم یوسفی فر ضمن بیان اینکه اتحادیه پوشاک حدود 3 سال است که با کارگروه ساماندهی مد و لباس در حوزه فرهنگی آن همکاری دارد، گفت: همکاری مان را با کارگروه از سال 89 به طور جد شروع کردیم و سومین جشنواره مد و لباس فجر، هشتمین مناسبتی است که اتحادیه پوشاک و کارگروه ساماندهی مد و لباس در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، پنج شورای راهبردی شکل گرفته است که شورای راهبردی تولید و فروش متشکل از 30 عضو متخصص یکی از آنهاست.

جلسه شورای راهبردی تولید و فروش ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تعامل سازنده ای داشته باشیم زیرا مسئولیت برنامه ریزی تولید و فروش پوشاک کشور از طریق مسئولین فرهنگی بر عهده ما گذاشته شده است.

یوسفی فر در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم در تمام مناسبات فرهنگی و هنری کشور، مسئولین حوزه پوشاک حضور داشته باشند زیرا در کنار بحث اقتصادی در واقع فعالیت ما فرهنگی است و تنها راه پیشرفت ما در صنعت پوشاک این است که نگاه فرهنگی داشته باشیم.

گفتنی است سومین جشنواره مد و لباس فجر از 15 تا 23 اسفند ماه برگزار می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های 66722312 و 66722313 تماس بگیرند.

انتهای پیام/اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار