چند راه برای اینکه به "غرولندهای همسرتان" پایان دهید

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد اگر همسرتان مدام به شما غر می زند و نارضایتی های خود را با روش هاي رفتاری متفاوت از خود بروز می دهد بهتر است در مورد واکنش رفتاری خود کمی تجدید نظر کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ مطالعات اخیر خانم ها و آقایان نارضایتی های درونی خود را به گونه ای متفاوت بروز می دهند و 40 درصد بیشتر مردها حداقل روزی یک بار یکی از نارضایتی های زندگی خود را ابراز می کنند.

بررسی ها نشان می دهند میزان بروز نارضایتی ها بستگی به "ساعت بیولوژیکی بدن" دارد و وقتی فرد از آرامش محروم است و از سطح پایین کیفیت لازم بدنی برخوردار است به اطرافیانش به ویژه بستگان نزدیکش غر می زند.

گفتنی است، کافی است با کمی دقت چند روزه در همسرتان میزان ساعاتی را که همسرتان از شما نارضایتی نشان می دهد زیر نظر داشته باشید و برای رفع این مشکل در این ساعات برای ایجاد آرامش در او رفتار خود را تغییر دهید و با گونه ای متفاوت با او رفتار کنید مثلا در این ساعات در خصوص مسایل مثبت و انرژی بخش صحبت کنید یا او را دعوت به خوردن خوراکی خوشمزه و خاص کنید.

نتایج مطالعات نشان می دهند آقایان نسبت به نارضایتی های همسر خود بیشتر سکوت می کنند اما زنان نسبت به نارضایتی های همسرشان بیشتر خمشگین می شوند و برای جبران حرف های همسرشان بیشتر دعوا و داد و بیداد راه می اندازند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: همسر ، غرولند ، کلینیک ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار