سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: تغییر سرمربی تیم ملی مرحله حساس برای والیبال ایران است اما ملی پوشان ایران توانایی گذر مناسب از این مرحله را دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، جبار قوچانژاد اظهار داشت: بازیکنان ملی پوش والیبال ایران در چند سال گذشته به باور و اعتقاد بالایی در این رشته ورزشی رسیدند که دیگر در برابر تیم های بزرگ از پیش باخته نیستند، به همین دلیل هر چند تغییر سرمربی تیم ملی امکان نگرانی هایی را بوجود آورده است، اما بازیکنان ایران توانایی گذر مناسب از این مرحله را دارند.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد با بیان اینکه بازیکنان باید دقت لازم را داشته باشند که از نظر فنی افت نکنند، خاطر نشان کرد: با شناختی که از ملی پوشان والیبال دارم، آنان می توانند باز هم در جهان افتخار آفرین شوند.
سرمربی تیم والیبال میزان مشهد تاکید کرد: به یقین تغییر سرمربی تیم ملی با تغییر نگرش و سیاست ها در تیم ملی همراه خواهد بود، اما امیدوارم بازیکنان با انگیزه و توانایی خاصی که دارند، از این مرحله نیز سرفراز بیرون آیند.

وی تصریح کرد: درست است که برناردی شاگرد ولاسکو است و از طرف او نیز برای هدایت تیم ملی والیبال پیشنهاد شده است، اما هر مربی یک شگرد و روش خاص خود را دارد و امیدوارم از این مرحله به خوبی گذر کنیم.

قوچانژاد با اشاره به اینکه برناردی بازیکن بزرگی در والیبال بوده که نامش در جهان مطرح است و چهار سال نیز در کار مربیگری تجربه دارد و داشتن انگیزه برای مطرح شدن در این پست یکی از ویژگی های مهم و خاص این فرد محسوب می شود.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد در پایان خاطر کرد: باید همه با هم کمک کنیم تا والیبال ایران از این مرحله نیز به خوبی گذر کند تا مقدمات رسیدن به آرزوی دیرینه والیبال ایران یعنی حضور در بازی های پارالمپیک میسر شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، سرمربی ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار