مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت حضور پرشور و فعال نیروی انتظامی در ایام نوروز همکاری و تعامل این دو ارگان موجب برنامه‌ریزی هرچه بهتر در راستای تهیه تولیدات فرهنگی خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مژگان ریاحی صبح امروز در نشست هماهنگی با معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان در راستای تهیه تولیدات فرهنگی مرتبط با ایام نوروز 93، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حضور پرشور و فعال نیروی انتظامی استان در ایام نوروز همکاری و تعامل این دو ارگان موجب برنامه‌ریزی هرچه بهتر در راستای تهیه تولیدات فرهنگی خواهد شد.

وی افزود: برهمین اساس هماهنگی‌های لازم به‌منظور تهیه نقشه گردشگری استان و درج توصیه‌های ایمنی سفر، مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه مسافران نوروزی صورت گرفته است.

ریاحی با اشاره به بحث فرهنگ سازی در ایجاد محیط پاکیزه برای جذب گردشگر، اافزود: استان چهارمحال و بختیاری جزو استان‌هایی است که همه عناصر طبیعی مانند آب، دشت، کوه، صخره، رودخانه و کویر را در کنار هم دارند که این موضوع بسیار مورد توجه گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مناطق نمونه گردشگری در استان با فراهم سازی زیرساخت‌های لازم موجب خواهد شد تا شرایط مناسبی برای جذب گردشگران فراهم شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست با تقدیر از عملکرد سازمان میراث فرهنگی استان در ایام نوروز، گفت: افزایش تعامل لازم در زمینه ارائه راهکارهای مناسب در راستای  تأمین امنیت مسافران نوروزی در استان ضروری است.

حیدری خاطر نشان کرد: این معاونت آمادگی لازم برای ارائه اطلاعات مرتبط با امنیت سفر گردشگران نوروزی به منظور چاپ در نقشه گردشگری استان را دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.