آخرین نشست خبری خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان ساعت 10 صبح روز شنبه برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از قطعی شدن پیوستن ولاسکو به تیم ملی آرژانتین، وی روز جمعه 25 بهمن از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود و آخرین شام خود با شاگردانش در تیم ملی والیبال ایران به طور خصوصی و به دور از هرگونه هیاهوی رسانه ای تجربه می کند و چند کلامی با شاگردانش هم صحبت می شود و با آنها خداحافظی خواهد کرد.

پس از آن خولیو ولاسکو ساعت 10 صبح روز شنبه 26 بهمن در هتل آکادمی فوتبال در جمع اصحاب رسانه حاضر می شود و برای آخرین بار به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به سوالات آنها که همواره در طی این سه سال همراه او بودند پاسخ می دهد و از طریق آنها با مردم ایران خداحافظی می کند.

بدین وسیله کمیته روابط عمومی فدراسیون والیبال از کلیه اصحاب رسانه دعوت می کند تا جهت شرکت در این نشست خبری حضور به هم رسانند.

لازم به ذکر است همراه داشتن کارت خبرنگاری وزارت ورزش و جوانان و معرفی نامه معتبر از رسانه مربوطه جهت حضور در این نشست خبری الزامی است.

سرمربی 62 ساله آرژانتینی تیم ملی ایران یکشنبه شب تهران را به مقصد بولونیا ترک می کند و مدتی پس از آن برای نجات والیبال سرزمین مادر ی خود به آرژانتین سفر خواهد کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار