مسئول مركز نمايشگاه‌ها و همايش‌هاي اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: ماهانه 16 هزار نفر از دستاوردهای ارائه شده در مجموعه نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازدید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مسئول مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی اظهار داشت: این مرکز با هدف پاسخ به سوالات مخاطبان در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی، معرفی فعالیت‌ها و خدمات انجام گرفته از سوي اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی ایجاد شده است.

علی اکبر عمرانی بیان کرد: این مرکز به دنبال این است تا در طول فعالیت خود، توانمندی‌های آستان قدس رضوی را در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی ارائه کرده و برای تمامی علاقمندان و مخاطبان به نمایش گذارد.

وی با اشاره به بخشی از بازدیدهای داخلی و خارجی عنوان کرد: مدیران ارشد سازمان‌ها و نهادهای مختلف، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف و كاركنان نهادهاي اداري داخلي و خارجي از جمله گروه‌هایی هستند که از این نمايشگاه بازديد مي‌كنند.

عمرانی گفت: در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی تلاش شده است تا تمامی مخاطبان علاقمند و مشتاق، از این مرکز بازدید کرده و به اطلاعات فراوانی در رابطه با اقدامات و فعالیت‌های انجام شده این سازمان دست یابند.

وی در ادامه اظهارداشت: همایش‌ها و نشست‌های خبری متعددی ماهانه در این مراکز برگزار می‌شود و تمامی کادر اداری مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی تلاش می‌کنند تا به بهترین صورت خدمت‌رساني کنند.

شایان ذکر است؛ مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی در 12 آذر ماه سال 1388 همزمان با عید غدیر خم در حرم مطهر رضوي، ورودي باب الجواد(ع) به بهربرداری رسید/


برچسب ها: حرم ، آستان ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.