وزیر علوم، تحقیقات وفناوری در آیین تجلیل از خیران دانشگاه ساز در رفسنجان گفت: کارنامه آموزش عالی پس از پیروزی انقلاب اسلامی درخشان است وهمه ما برای حفظ آن مسئولیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، رضا فرجی دانا در آیین تجلیل از "خیران دانشگاه ساز" در دانشگاه ولی عصر (عج)رفسنجان، حضور خیران در میادین توسعه فضاهای آموزشی ودانشگاهی را مایه مباهات دانست وافزود: امروز به خاطر حضور خیران ،جوانان زیادی می توانند از فضاهای آموزشی دانشگاهها بهره مند شوند وقله های علم را فتح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ما در تولید علم بیش از سهم جهانی گام برداشته ایم، تصریح کرد:امروز دانشمندان ما با بیش از 25هزار مقاله در نشریات معتبر دنیا، برگ زرینی در افتخارات علمی کشورمان ثبت کرده اند.

وی با اعلام اینکه بیش از 4میلیون دانشجو در دانشگاههای ما تحصیل می کنند تصریح کرد: همه کسانی که برای آینده این مرزو بوم گام برداشته اند قابل تقدیر هستند.

وی همچنین با تاکید برضرورت رعایت استانداردهای ساخت و ساز در ساختمان های دانشگاهها افزود:باید در دانشگاهها ساختمان هایی با استاندارد قرن ساخته شود تا دانشجویان بتوانند سالیان سال از آن استفاده کنند.

دراین مراسم با اهدای لوح سپاس از خیران دانشگاه ساز تجلیل شد.


برچسب ها: پیروزی ، انقلاب ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.