معاون وزیر امور خارجه روسیه پس از دیدار با ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه ابراز امیواری کرد مذاکرات بر اساس بیانیه ژنو 1 ادامه پیدا کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیه الیوم گنادی گاتیلوف پس از دیدار با وزیر امور خارجه سوریه در سخنانی گفت:امیدواریم مذاکرات بر اساس بیانیه ژنو 1 ادامه پیدا کند.

گاتیلوف گفت:زمان بندی طرح روسیه درباره پیش نویس قطعنامه مبارزه با تروریسم در شورای امنیت سازمان ملل از آن رو بود که در سوریه تهدیدات امنیتی گسترده ای وجود دارد.

معاون وزیر خارجه روسیه در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت مبارزه با تروریسم در سوریه، خاطر نشان کرد، که بیانیه گروه هشت در ماه "ژوئن" گذشته خواستار یکپارچه کردن تلاش‌های دولت و مخالفان سوری با هدف مبارزه با تروریسم شده بود.

"ولید المعلم"وزیر امور خارجه سوریه نیز گفت، سند ژنو بر ضرورت به وجود آوردن فضایی از امنیت و ثبات تاکید دارد و متاسفانه دشمنان بسیاری وجود نیز دارند خواه در ژنو باشیم و یا در ژنو حضور نداشته باشیم و این در حالی است که تروریست ها همچنان به اقدامات خود ادامه می دهند.

وزیر امور خارجه سوریه ضمن تاکید بر مبارزه با تروریسم، گفت:طرف مقابل وجود تروریسم در سوریه را به رسمیت نمی شناسد و در ادامه افزود:تفاهم بر سر چگونگی ادامه یافتن مذاکرات وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار