رییس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: امسال حدود 100 هزار غیر ایرانی برای برخورداری از درمان و خدمات پزشکی جمهوری اسلامی وارد کشور شدند.

 
 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛
 
ˈعلیرضا زالیˈ ديروز  در آیین بهره برداری از ساختمان نظام پزشکی استان قزوین که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسوولان استان قزوین برگزار شد، افزود: این میزان ارایه خدمات در حالی است که کشور ما با تحریم های ظالمانه ای در بخش های مختلف روبرو می باشد والبته می توانیم این میزان را تا پنج برابر افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه امسال تنها 10 بیمار برای مداوا به کشورهای خارجی اعزام شدند، اضافه کرد: جامعه پزشکی در مسیر خودکفایی قرار گرفته و تاکنون نشان داده که می تواند تمامی نیازهای کشور را درخصوص خدمات درمانی تامین کند.

زالی بیان کرد: به همت متخصصان کشورمان اکنون توانسته ایم در نانو تکنولوژی در جایگاه اول منطقه و در زمینه سلول های بنیادین رتبه پنجم را به خود اختصاص دهیم.

در ادامه رییس سازمان نظام پزشکی استان قزوین گفت: ساختمان نظام پزشکی استان قزوین با 665 متر مربع زیر بنا در سه طبقه و در زمینی به مساحت 350 متر مربع و با پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه احداث شده است.

دکتر ˈمحمدحسن شلویریˈ افزود: سازمان نظام پزشکی قزوین با بیش از دو دهه فعالیت اکنون دو هزار و 820 نفر عضو دارد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.