"مسابقه بی‌سابقه" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران یک فضای پرهیجان و جدید را در حوزه ارتباطات و اطلاعات ایجاد می‌کند.

"منصور موید" تهیه کننده برنامه مسابقه‌ بی‌سابقه درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: "مسابقه بی‌سابقه " یکی از برنامه‌های جدید در حوزه اطلاعات و ارتباطات است که با بهره گیری از این ابزارها سعی در ایجاد رقابت و هیجان در بین خانواده‌ها دارد که در نهایت منجر به شناسایی افراد با ذهن‌های برتر می‌شود.  

وی افزود: مخاطبان این مسابقه جوانان و نوجوانانی هستند که با پاسخگویی به سوالات متنوع مطرح شده به دانش و ابزارهای ITC در استودیو یا منزل در مسابقه شرکت می‌کنند که محور اصلی سوالات اطلاعات عمومی، فرهنگی و پزشکی است.  

موید ادامه داد: این مسابقه در سه دوره مقدماتی، نیمه نهای و نهایی در دو بخش استودیویی غیراستودیویی شامل علاقه‌مند شرکت کننده در مسابقه با طراحی یک نرم افزار برگزار می‌شود.   
 
وی خاطر نشان کرد: این مسابقه در35 قسمت 60 دقیقه‌ای در مرحله پیش تولید قرار گرفته که علاقمندان برای شرکت در این مسابقه هم به صورت تلفنی هم از طریق وب‌سایت می‌توانند ثبت نام کنند.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۲
آخه از کدوم وب سایت می شه ثبت نام کردددددددددددددد؟
آخرین اخبار