مهم ترین عناوین خبری گروه "علمی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اختصاص ۵۰ درصد "مالیات بر ارزش افزوده خودروهای وارداتی" به وزارت بهداشت، جلوگیری ازدریافت ایمیل ازسوی کاربران گوگل پلاس و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اختصاص ۵۰ درصد "مالیات بر ارزش افزوده خودروهای وارداتی" به وزارت بهداشت

طبق مصوبه جدید کمیسیون تلفیق، ۵۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده خودروهای وارداتی به وزارت بهداشت اختصاص داده شد.

از "بودجه وزارت علوم" راضی نیستم/۱۲۷۰ میلیارد تومان مدیون هستیم

وزیر علوم از عدم تخصیص ۱۰۰۰ میلیارد تومان طی دو سال گذشته به این وزارتخانه خبرداد.

پذیرش ۳ هزار "دانشجوی بورسیه" ابهام دارد/ منتظر پاسخ "وزیر علوم" در این زمینه هستیم
پذیرش ۳ هزار دانشجوی بورسیه از ابهامات فراوانی برخوردار است که مجلس منتظر پاسخ وزیر علوم در این زمینه است.

دردناک‌ترین بیماری‌های دنیا + تصاویر

برخی از بیماری‌ها و اختلالات در بدن باعث می‌شوند تا فرد به مرحله‌ای از بیماری برسد که تحمل درد برای او بسیار سخت باشد و نتواند در مواردی آن را حتی تحمل کند.

نرم افزاري براي درمان بيماري‌ها با گياهان دارويي + دانلود

نرم افزار اطلس گیاهان شامل (گیاهان دارویی، میوه‌ها، سبزیجات) اطلاعاتی کاملی را از خواص دارویی، خواص غذایی و ضررهای احتمالی انواع گیاهان، میوه‌ها و سبزیجات به شما می‌دهد.

سلاح لیزری با انرژی بالا+عکس

شرکت رافائل در حال توسعه یک سلاح لیزری است که دارای انرژی بالای عملیاتی بوده و مکمل سامانه موشکی dome iron می باشد.

جلوگیری ازدریافت ایمیل ازسوی کاربران گوگل پلاس

مدتی است گوگل قابلیت جدیدی اضافه کرده است. به این صورت که با اضافه کردن یک فرد به حلقه‌ی خود می توانید تنها با واردکردن نام او درقسمت TO به هنگام ارسال ایمیل، ایمیل خود را ارسال نمایید.

حضور بیش از 800 اهدا کننده خون در 5 پایگاه خونگیری

سرپرست روابط عمومی انتقال خون تهران از حظور بیش از 800 اهدا کننده خون در روز 22 بهمن خبر داد.

کشف نخستین ستاره جهان+عكس

گروهی از دانشمندان استرالیایی ستاره‌ای را شناسایی کرده‌اند که قدمتی به اندازه انفجار بزرگ ( مهبانگ ) دارد.

ماهی بسیار عجیب که می‌تواند راه برود+عكس

به تازگی سازمان پژوهش‌ های علمی و صنعتی کشورهای مشترک المنافع در استرالیا اعلام کرده که موفق به کشف گونه‌ ای از ماهی‌ها شده که میتوانند کف دریا راه بروند.

از بین بردن سلول‌های سرطانی با نانوکپسول‌ها

محققان دانشگاه کالیفرنیا موفق به ساخت کپسول کوچکی شده‌اند که میتواند مسیری طولانی درمان سرطان را بهبود بخشد. این محققان با ابداع روش درمانی دقیق‌تر و کمتر تهاجمی برای تومورهای سرطانی، پوسته‌ی نانومقیاس قابل تجزیه‌ای ساخته‌اند که می‌تواند پروتئین را به سلول‌های سرطانی رسانده و بدون آسیب به سلول‌های سالم، از رشد تومورها جلوگیری کند .

فعال کردن کارگروه سلامت و امنیت غذایی در بالاترین سطح

فعال کردن کارگروه سلامت و امنیت غذایی در بالاترین سطح، یکی از مهمترین برنامه های معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در دوره جدید است.

قيمت تلويزيون هاي ارزان قيمت + مشخصات

اگر قصد خريد يک تلويزيون جديد و ارزان قيمت داريد با اورژانس IT همراه شويد.