راديو ايران و بررسي سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش

برنامه "رویدادهای هفته" به بررسي سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش مي‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو ايران رهبر معظم انقلاب اسلامی روز شنبه نوزدهم بهمن در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، مقوله استقلال و مقابله با قدرتهای مداخله گر و سلطه جو را یکی از پایه های اصلی انقلاب اسلامی برشمردند و گفتند: راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

برنامه "رویدادهای هفته" که کاری از گروه سیاست رادیو ایران است، سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش را از نگاه دکتر خواجه پور کارشناس مسائل سیاسی مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

یادآور می شود، بازتاب راهپیمایی مردم در 22 بهمن از زبان جواد محمدی کارشناس سیاسی و مروری بر رویدادهای جهان اسلام از دیگر بخش های برنامه را تشکیل می‌دهد.

علاقمندان می توانند روز جمعه بیست و پنجم بهمن ساعت 14:45 این برنامه را از رادیو ایران بر روی موج FM 90 MHz دریافت نمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.