"علی نادی" کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: من در طول لیگ زحمت زیادی کشیدم و طوری بازی کردم که به تیم ملی دوباره دعوت شوم.

علی نادی کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: وضعیتم از نظر فنی در لیگ به گونه‌ای بود که دیگر برای دعوتم به تیم ملی حرف و حدیثی نباشد، وقتی ولاسکو سرمربی تیم ملی بود همه می‌گفتند وی بهترین‌ها را دعوت می‌کند، شنیدم برناردی یک زمانی شاگرد "ولاسکو" بود به طور قطع وی هم سیاست استادش را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: در یک کلام بگویم اگر "برناردی" شایسته سالار باشد من به واسطه آن که بهترین دفاع لیگ برتر امسال بودم را برای تیم ملی دعوت خواهد کرد.

کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه افزود: آن‌طور که مسئولان فدراسیون می‌گویند فیلم بازی‌ها برای برناردی ارسال شد و وی قطعا از نحوه عملکرد تمامی بازیکنان مطلع است پس قطعا به تیم ملی دعوت می‌شوم.

نادی یادآور شد: باز هم می گویم من هیچ مشکلی با شخص ولاسکو نداشتم، متاسفانه یک جریانی در یک پرسه زمانی اتفاق افتاد که من را از تیم ملی دور کرد، تنها کاری که می‌توانستم انجام دهم این بود که برای تیم باشگاهی خود عالی کار کنم تا دهان مخالفانم بسته شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاپیتان ، تیم ملی ، ولاسکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار