مسابقات درون اردویی ویژه شناگران کشور با تیم ملی شنای کویت در استخر 9 دی تهران برگزار شد.

عباسعلی کشتکار، سرمربی تیم ملی شنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آن که طبق برنامه‌ریزی انجام شده تمرینی در حال حاضر تمامی شناگران تیم ملی کویت و تیم ملی ایران تحت فشار جسمانی زیاد بود و نحوه عملکرد همه شناگران در این بازیهای دوستانه رضایت بخش و قابل قبول بود.

وی یاد‌آور شد: ما فردا پنجشنبه 24 بهمن ماه مسابقات لیگ شنای باشگاه‌های کشوررا در پیش داریم با توجه به آن که باید منافع تیم‌ها و باشگاههای حاضر در این رقابت‌ها را هم در نظر می‌گرفتیم.

اجازه ندادیم تا در این پیکارهای درون اردویی بهترین شناگران تیمها شرکت کرده و خود را خسته کنند چون آنها باید در مسابقات لیگ رکورد زده و در حال حاضر واقعی خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی شنای ایران اظهار داشت: تیم ملی شنا کویت در این مسابقات پس از اردوی 2 هفته‌ای که در تهران برگزار کرده بود با تمام داشته‌هایش شرکت کرد ولی شناگران ایرانی عملکرد قابل قبولی را به معرض نمایش گذاشتند ما در این مسابقات درون اردویی شاهد قدرت نهایی نوجوانان و جوانان مستعد ایرانی بودیم.

با توجه به نوع برنامه‌های تمرینی از عملکرد تمامی‌ آن‌ها راضی هستم این ملی‌پوشان از نظر تمرینی هنوز در مرحله رکورد زنی قرار ندارند آن‌ها به خوبی عملکرد دو نوع آمادگیشان در این مسابقات دوستانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

برای آن دسته از کسانی که در این مسابقات به دلیل پیکارهای لیگ حضور نداشتند طی روزهای پنج‌شنبه وجمعه هفته آینده مسابقات درون اردویی برگزار خواهیم کرد و میزان آمادگی آن‌ها را نیز مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار