نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تجربیات دیگران ظرفیتهای بزرگی هستند که باید از آنها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، محمدرضا باهنر درجمع پیشکسوتان انقلاب در کرمان با اشاره به راه اندازی انجمن توسعه کرمان از حدود 5 سال پیش در تهران افزود: هدف همه اعضاء به دور از اختلاف نظرهای سیاسی و جناحی توسعه و پیشرفت کرمان است.

محمدمهدی زاهدی ،رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این نشست تأکید کرد: مبارزان انقلابی باید در کنار همه گروههای سیاسی و مسئولان در توسعه استان کرمان یاری رسان باشند.

علوی راد از مبارزان انقلابی کرمان هم ، گسترش روحیه ایثار و کار برای رضای خدا ، مسئولیت پذیری وخدمت بی منت را از مهمترین ویژگیهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با تقویت این روحیات در استان ، خدمات فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی درخشانی ارائه شود.

وی از تشکیل سازمان مردم نهاد "جمعیت پیشگامان انقلاب "در کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: این سمن نخستین بار در کشور با هدف دفاع از ولایت و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده و قرار است با ثبت خاطرات، تجربه ها را به نسل جدید انتقال دهد.

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز به طرح مثلث توسعه اقتصادی و استفاده از تجربیات همه گروههای سیاسی برای پیشرفت اقتصاد و رفع محرومیت از استان اشاره کرد و افزود: قرار است نخبگان هر شهرستان با تشکیل شورای گفتگوی توسعه، راهنما و مشاور باشند./ش


برچسب ها: ضرورت ، تجربیات ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.