بیشتر ما به دلیل شغل خود از 2 یا چند خط تلفن همراه استفاده می کنیم. خب تصور کنید برای هر خط مجبور باشید یک گوشی دست بگیرید!!!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛  خب پس از اینکه تصور کردیم که جیب هایمان پر شده از گوش هایی با ابعاد مختلف، باید یک روش دیگر جایگزین کنیم آن هم استفاده از تلفن های دوسیم کارته و یا چند سیمکارته است!!!!
درست خواندید، تلفن چند سیم کارته هم داریم که البته در حال حاضر انحصار آن ها در دستان کشور دوست و همسایه است و به لطف تجار دلسوز، هر چند وقت یکبار روانه بازار می شود.



از رایج ترین روش ها باید به گوشی ها 2 سیم کارته اشاره کرد که مدتی است کمپانی های تولید کننده تلفن همراه در کنار معرفی تلفن های جدید خود آن ها را نیز روانه بازار می کنند.
 یکی از جدیدترین این مدل ها تلفن 2 سیمکارت ال جی با نامOPTIMUS L4II است. طراحی این گوشی بسیار زیبا است و از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار است. که البته روی میز دریچه کارنامه این محصول حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این تلفن دارای یک صفحه نمایش  ۳٫۸ اینچ IPS است که به گفته ال جی از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار است.
این تلفن دارای قابلیت پیشرفته QUICKMEMO نیز هست که حتما با آن آشنایی دارید و همچنین قابلیت مهمان یا Guest Mode که اخیرا ال جی بر روی تلفن های خود از آن استفاده می کند.



این تلفن همراه برای آن دسته از افرادی مناسب است که نیازی به صفحه نمایشی با ابعاد تلوزیون خانگی ندارند و برای کارهای معمولی از تلفن خود استفاده می کنند.

گزارش از:حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، ال جی ، optimus l4ii dual
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار